وام چهار میلیارد تومانی برای کارآفرینان

رئیس کمیته امداد امام کشور گفت:کارآفرینانی که ۲۰ مددجوی ما را مشغول به کار کنند، چهار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت می‌کنند. به گزارش فت فتو، مرتضی بختیاری در کرمان گفت:در سال جاری ۵۰۰ هزار اشتغال باید در کشور توسط کمیته امداد ایجاد می‌شد که ۵۰ درصد از این تعداد می‌تواند مربوط به افراد […]

رئیس کمیته امداد امام کشور گفت:کارآفرینانی که ۲۰ مددجوی ما را مشغول به کار کنند، چهار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت می‌کنند.

به گزارش فت فتو، مرتضی بختیاری در کرمان گفت:در سال جاری ۵۰۰ هزار اشتغال باید در کشور توسط کمیته امداد ایجاد می‌شد که ۵۰ درصد از این تعداد می‌تواند مربوط به افراد غیرمددجوی امداد باشند و ۲۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات امسال برای امداد در نظر گرفته شد که عملکرد نیز تاکنون نزدیک به ایجاد ۳۰۰ هزار اشتغال بوده است.

 

وی افزود: کارآفرینانی که ۲۰ مددجوی ما را مشغول به کار کنند، چهار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت می‌کنند.

بختیاری درباره مسکن مددجویان کمیته امداد گفت: تفاهمنامه‌ای در قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام برای ساخت ۴۰ هزار مسکن روستائی داریم که ۱۰ هزار واحد امسال بهره برداری می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت خیران در ساخت مسکن مددجویان گفت: در استان کرمان ۱۰۴۴ واحد مسکن روستائی برای مددجویان امسال احداث شده و ۹۶۹ واحد در دست احداث است و تا پایان اسفند آماده بهره برداری می‌کنیم و ۹۰۹ مسکن در شهر‌های استان برا مددجویان کمیته امداد ساخته شده و ۵۰۳ واحد در حال احداث است.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه در استان کرمان جشن خودکفایی ۲۰۰۰ خانوار برگزار می‌کنیم، گفت: ۲۰۰۰ جهیزیه نیز به نوعروسان استان تقدیم می‌کنیم و در کشور بیش از ۴۲ هزار جهیزیه در آستانه میلاد امام علی علیه السلام توزیع خواهم کرد.




وام چهار میلیارد تومانی برای کارآفرینان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? وام چهار میلیارد تومانی برای کارآفرینان