وام مسکن روستایی امروز یا فردا می‌رسد

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی به تصویب رسیده و قطعا پرداخت می‌شود، احتمالا امروز یا فردا از سوی بانک مرکزی به بانک‌های عامل در سراسر کشور ابلاغ خواهد شد. مجید جودی در گفت‌وگو با فت فتو اظهار کرد: تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی […]

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی به تصویب رسیده و قطعا پرداخت می‌شود، احتمالا امروز یا فردا از سوی بانک مرکزی به بانک‌های عامل در سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

مجید جودی در گفت‌وگو با فت فتو اظهار کرد: تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی مصوبه دولت است که الحمدالله چهارشنبه به تصویب رسید و سریعا هم ابلاغ می‌شود. فعلا در انتظار ابلاغ این مصوبه از سوی بانک مرکزی به بانک‌های عامل هستیم.

وی افزود: روند تسهیلات به این صورت است که پس از تصویب دولت به بانک مرکزی اعلام می‌شود. بانک مرکزی هم به بانک‌های عامل ابلاغ می‌کند. به احتمال زیاد امروز یا فردا این تسهیلات به بانک‌های عامل ابلاغ و فرآیند پرداخت در سراسر کشور آغاز می‌شود.

جودی تصریح کرد: بنیاد مسکن با بانک مرکزی هماهنگی‌های لازم را صورت داده و به محض آمادگی سیستم بانکی، بنیاد متقاضیان را به بانک معرفی می‌کند.

بنابراین گزارش، به دنبال مصوبه آبان ماه ۱۴۰۰ مبنی بر افزایش وام ساخت مسکن روستایی از ۱۰۰ به ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۵ درصد، روز چهارشنبه ۲ شهریورماه ۱۴۰۱ سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه از موافقت و تصویب این تسهیلات در هیات دولت خبر دادند و اعلام کردند که پرداخت این وام از روز شنبه پنجم شهریورماه شروع می‌شود. با این حال هنوز بانک مرکزی، بخشنامه پرداخت این وام را به بانک‌های عامل ابلاغ نکرده است.

 انتهای پیام




وام مسکن روستایی امروز یا فردا می‌رسد

منبع: ایـسنا
? وام مسکن روستایی امروز یا فردا می‌رسد