هیچ‌گاه نباید جایگاه اقتداری پلیس دستمایه تزلزل و هجمه قرار گیرد

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان می گوید: نظم و امنیت در جامعه آنچنان جایگاهی دارد که هیچگاه نباید اقتدار پلیس دستمایه تزلزل و هجمه قرار گیرد. حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در آئین تجلیل از مجموعه انتظامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و در […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان می گوید: نظم و امنیت در جامعه آنچنان جایگاهی دارد که هیچگاه نباید اقتدار پلیس دستمایه تزلزل و هجمه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در آئین تجلیل از مجموعه انتظامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و در ادامه ضمن تشکر از مجموعه نیروی انتظامی استان و کشور گفت: امنیت همانند سلامتی می مانند لذا تا زمانی که در امنیت هستیم قدر آن را نمی دانیم.

او با اشاره به ناآرامی ها و مشکلاتی که این روزها در برخی شهرها ایجاد شده، می افزاید: مجموعه انتظامی به سرعت کار را جمع و طوری عمل کرد تا کمترین خسارت به اموال مردم وارد شود از این‌رو لازم است از این مجموعه فداکار تقدیر و تشکر کنیم.

امام جمعه کرمان اظهار کرد: در این میان باید ھوشیار باشیم چراکه دشمنی ھای دشمن تمام نشده و ھمه جا در صدد است تا بر علیه نظام اقدام کند ھمانطور که اخیرا دشمنان دنبال بهانه بودند و آشوب ھا و اغتشاش ھا را شروع کردند اما فهم و ھوشیاری مردم در صحنه بسیار خوب عمل کرد.

او ادامه می دهد: مسئله ای که اهمیتش بالاست جایگاه و اقتدار فرماندھی انتظامی است و به رغم اینگونه مشکلات مردم باید ھوشیار باشند و ھیچگاه نباید جایگاه اقتداری پلیس را دستمایه تزلزل و هجمه قرار دھند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با تاکید بر لزوم حمایت ھمیشگی مردم از خادمان نظم و امنیت تصریح کرد: در ھمین راستا خدمت برادران عزیزمان در مجموعه انتظامی استان و به صورت ارتباط برخط با مسئولان انتظامی و ائمه جمعه و جماعات سراسر استان رسیدیم تا از این عزیزان که خیلی صادقانه و مومنانه در میدان حضور پیدا کرده و طوری استان را مدیریت کردند که حادثه تلخی رقم نخورد قدردانی کنیم و بگوئیم دست تک تکِ نیروھای پلیس را می بوسم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در پایان یادآور شد: پلیس ماموریت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد و دل مردم و رهبری را خوشحال کرد؛ از خدا می خواھم که در ماموریت ھای آتی ھم موفق باشید و ان شاء الله با ھوشیاری و بصیرت مردم دشمن در نقشه ھای شوم بعدی ھم ناکام بماند.

به گزارش فت فتو، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به همراه مدیرکل تبلیغات اسلامی و جمعی از ائمه جماعات با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان از سردار ” عبدالرضا ناظری” و مجموعه انتظامی به سبب عملکرد مطلوب در مدیریت اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.

انتهای پیام




هیچ‌گاه نباید جایگاه اقتداری پلیس دستمایه تزلزل و هجمه قرار گیرد

منبع: ایـسنا
? هیچ‌گاه نباید جایگاه اقتداری پلیس دستمایه تزلزل و هجمه قرار گیرد