همدان قهرمان مسابقات کشوری فریزبی بانوان در کرمان شد + تصاویر

مسابقات ملی فریزبی بانوان طی سه روز در کرمان برگزار شد و فریزبی‌کاران استان همدان با غلبه بر اصفهان قهرمان مسابقات کشوری فریزبی شدند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، مسابقات ملی فریزبی بانوان کشور در کرمان با قهرمانی تیم همدان به کار خود پایان داد؛ در این دوره از […]

مسابقات ملی فریزبی بانوان طی سه روز در کرمان برگزار شد و فریزبی‌کاران استان همدان با غلبه بر اصفهان قهرمان مسابقات کشوری فریزبی شدند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، مسابقات ملی فریزبی بانوان کشور در کرمان با قهرمانی تیم همدان به کار خود پایان داد؛ در این دوره از رقابت‌ها که با عنوان دومین دوره لیگ دیسک طلایی برگزار شد، ۱۰ تیم از استان‌های اصفهان، فارس، یزد، کرمان، تهران، بوشهر، همدان، سیستان و بلوچستان، سمنان و مرکزی طی سه روز در رشته آلتیمیت با هم به رقابت پرداختند.

در روز اول رقابت‌های فریزبی بانوان کشور در رشته آلتیمیت که به میزبانی شهر ماهان کرمان برگزار شد، ۱۰ تیم در ۴ گروه با هم به رقابت پرداختند که تیم‌های زیر به مرحله تک حذفی صعود کردند.

گروه A : کرمان و سمنان

گروه  B: سیستان و بلوچستان و مرکزی

گروه C: فارس و تهران

گروه  D: همدان و اصفهان

آغاز مسابقات فریزبی بانوان کشور در ماهان کرمان/ بیش از ۱۵۰ فریزبی‌کار با هم رقابت می‌کنند

به گزارش تسنیم در روز دوم مسابقات در مرحله یک چهارم نهایی (تک حذفی) نیز نتایج زیر حاصل شد:

بازی اول: مرکزی-کرمان. برنده: مرکزی

بازی دوم: فارس-اصفهان. برنده: اصفهان

بازی سوم: سمنان-سیستان و بلوچستان. برنده: سیستان و بلوچستان

بازی چهارم: تهران-همدان برنده: همدان

لازم به ذکر است در پایان روز دوم این رقابت‌ها تیم‌های مرکزی، اصفهان، سیستان و بلوچستان و همدان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند که نتایج زیر حاصل شد:

بازی اول: اصفهان – سیستان و بلوچستان  برنده: اصفهان

بازی دوم: مرکزی-همدان  برنده: همدان

گلایه مسئول برگزاری مسابقات ملی “فریزبی” از عدم برنامه ریزی برای زیارت مرقد شهید سلیمانی

به گزارش تسنیم، در پایان تیم‌های مرکزی و سیستان و بلوچستان به رده بندی و تیم‌های اصفهان و همدان به فینال راه یافتند که در بازی فینال تیم همدان با نتیجه ۶ به ۵ به اصفهان غلبه کرد و قهرمان مسابقات کشوری فریزبی شد و مسابقه رده بندی نیز تیم استان سیستان و بلوچستان با نتیجه هفت بر سه تیم استان مرکزی را مغلوب کرد و به عنوان سومی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

استان کرمان , ورزش بانوان , استان کرمان , ورزش بانوان , استان کرمان , ورزش بانوان , استان کرمان , ورزش بانوان , استان کرمان , ورزش بانوان , استان کرمان , ورزش بانوان , استان کرمان , ورزش بانوان , استان کرمان , ورزش بانوان , استان کرمان , ورزش بانوان , استان کرمان , ورزش بانوان , استان کرمان , ورزش بانوان , استان کرمان , ورزش بانوان , استان کرمان , ورزش بانوان , استان کرمان , ورزش بانوان , استان کرمان , ورزش بانوان , استان کرمان , ورزش بانوان , استان کرمان , ورزش بانوان , استان کرمان , ورزش بانوان ,

انتهای پیام/۵۱۱/




همدان قهرمان مسابقات کشوری فریزبی بانوان در کرمان شد + تصاویر

منبع: تسنــیم
? همدان قهرمان مسابقات کشوری فریزبی بانوان در کرمان شد + تصاویر