همایش "سنگرسازان بی‌سنگر" در کرمان

سی و دومین همایش “سنگرسازان بی‌سنگر” استان در کرمان برگزار شد. به گزارش فت فتو، استاندار کرمان در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دوران دفاع مقدس سختی‌های بسیاری کشیدند. فداکار  با اشاره به سختی کار […]

سی و دومین همایش “سنگرسازان بی‌سنگر” استان در کرمان برگزار شد.

به گزارش فت فتو، استاندار کرمان در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دوران دفاع مقدس سختی‌های بسیاری کشیدند.

فداکار  با اشاره به سختی کار جهادگران در دوران دفاع مقدس، گفت: کار جهادگران و بچه‌های جهاد در آن روزها سخت‌تر از دیگر رزمندگان بود و در سخت‌ترین شرایط جنگی که  (رزمنده‌ها) به دنبال جان‌پناه بودند، نیروهای جهادسنگرسازی میکردند.

 نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیز در این همایش با قدردانی از تلاش‌ها، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در دوران هشت ساله دفاع مقدس،  افزود: جمهوری اسلامی ایران به واسطه این رشادت‌ها امروز ام‌القرای جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده، با تبیین شجاعت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دفاع مقدس، بیان کرد: امروز رزمندگان دوران دفاع مقدس  بهترین مشاوران نظامی هستند.

در سی و دومین همایش “سنگرسازان بی‌سنگر” استان کرمان با حضور مسئولان از کتاب نقش جهادگران استان کرمان در دفاع مقدس رونمایی شد.

 این همایش با خاطره‌گویی تعدادی از رزمندگان جهادگر استان کرمان در دوران جنگ تحمیلی همراه بود.

 




همایش "سنگرسازان بی‌سنگر" در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? همایش "سنگرسازان بی‌سنگر" در کرمان