همایش توانمندسازی دبیران علوم تجربی متوسطه اول استان کرمان برگزارشد

فت فتو/کرمان با حضور مولفان کتاب درسی علوم تجربی دوره متوسطه اول، همایش توانمندسازی دبیران علوم تجربی متوسطه اول استان کرمان در سه قطب به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. این دوره آموزشی که  با حضور مؤلفان  کتب درسی تشکیل شده است گام مؤثری در برقراری عدالت آموزشی کشوراست. در این راستا شرط توسعه […]

فت فتو/کرمان با حضور مولفان کتاب درسی علوم تجربی دوره متوسطه اول، همایش توانمندسازی دبیران علوم تجربی متوسطه اول استان کرمان در سه قطب به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

این دوره آموزشی که  با حضور مؤلفان  کتب درسی تشکیل شده است گام مؤثری در برقراری عدالت آموزشی کشوراست. در این راستا شرط توسعه یافتگی مناطق، تربیت نیروی انسانی متخصص بومی است که در آموزش و پرورش این امر مهم در دست معلمین است.

بدین منظور همایش توانمندسازی دبیران علوم تجربی متوسطه اول استان با هدف ارتقای کیفیت آموزشی و  افزایش سطح علمی دانش آموزان در سه قطب(شهرستان های کهنوج، بم و ناحیه دو کرمان) به مدت ٣روز در زمینه ی  فیزیک، شیمی و زیست برگزار شد.  

به گزارش فت فتو و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، این همایش در کرمان به میزبانی مجتمع آموزشی ریحانه و موسسه مردم با حضور دبیران مناطق و ٢٠ شهرستان استان کرمان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

انتهای پیام 




همایش توانمندسازی دبیران علوم تجربی متوسطه اول استان کرمان برگزارشد

منبع: ایـسنا
? همایش توانمندسازی دبیران علوم تجربی متوسطه اول استان کرمان برگزارشد