هشدار دامپزشکی شهربابک به دامداران در خصوص وقوع سیل

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: با توجه به پیش بینی وقوع بارندگی و سیل احتمالی دامداران آمادگی لازم برای مقابله با خسارات سنگین را داشته باشند. به گزارش فت فتو، مجید اسدی گفت: با توجه به پیش بینی وقوع بارندگی و سیل احتمالی دامداران آمادگی لازم برای مقابله با خسارات سنگین را داشته باشند. […]

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: با توجه به پیش بینی وقوع بارندگی و سیل احتمالی دامداران آمادگی لازم برای مقابله با خسارات سنگین را داشته باشند.

به گزارش فت فتو، مجید اسدی گفت: با توجه به پیش بینی وقوع بارندگی و سیل احتمالی دامداران آمادگی لازم برای مقابله با خسارات سنگین را داشته باشند.
                        
رئیس شبکه دامپزشکی با بیان اینکه عدم چرای دام در حاشیه یا بستر رودخانه‌ها حتی اگر کم آب یا خشک باشد در هنگام وقوع باران مهم ترین توصیه دامپزشکی به دامداران است افزود: دامداران از بردن دام‌های خود برای چرا به مناطق مرتفع به علت احتمال وقوع سیل اجتناب کنند و با تعبیه سیل بند در اطراف دامداری از ورود اب به دامداری جلوگیری کنند و علوفه دام های خود را در قسمت های نفوذ ناپذیر دامداری قرار دهند.

اسدی در پایان از دامداران‌ خواست؛ دام های خود را حتی الامکان در اماکن دامی امن نگهداری و از چرای دام در مناطق مستعد سیل اجتناب کنند و هر چه سریعتر نسبت به تامین علوفه مناسب و آب شرب در دامداری اقدام نمایند.

انتهای پیام/ شهربابک




هشدار دامپزشکی شهربابک به دامداران در خصوص وقوع سیل

منبع:آرمـان
? هشدار دامپزشکی شهربابک به دامداران در خصوص وقوع سیل