هدیه خیران رفسنجانی به بیماران کرونایی/اهدای کپسول‌های اکسیژن به نیابت از شهدا

خیران رفسنجانی ۵ عدد کپسول اکسیژن به بیماران بستری در بیمارستان علی‌بن ابطالب (ع) اهدا کردند. به گزارش فت فتو از رفسنجان، هرساله در ایام محرم و صفر خیران با برپایی سفره‌های نذری عاشقان و دلدادگان اباعبداللله ‌الحسین (ع) را از خوان بابرکتش متنعم می‌کنند، اما طی دوران کرونا محرم و صفر رنگ و بوی […]


خیران رفسنجانی ۵ عدد کپسول اکسیژن به بیماران بستری در بیمارستان علی‌بن ابطالب (ع) اهدا کردند.

به گزارش فت فتو از رفسنجان، هرساله در ایام محرم و صفر خیران با برپایی سفره‌های نذری عاشقان و دلدادگان اباعبداللله ‌الحسین (ع) را از خوان بابرکتش متنعم می‌کنند، اما طی دوران کرونا محرم و صفر رنگ و بوی دیگری به‌خود گرفته و پیرغلامان امام حسین (ع) علاوه بر غذای نذری، نذر نفس کرده و با اهدای کسپول اکسیژن به یاری بیماران تنفسی کرونایی شتافتند.

خانواده شهید معلم محمد میرزابیگی با اهدای دو عدد کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری به یاد این شهید بزرگوار و همچنین خانواده  محمدرضا غلامحسینی که هر سال سفره نذری در این ایام پهن کرده و میزبان عزاداران ابا عبدالله (ع ) بودند، برای سلامتی عاشقان این امام شهید و یاران باوفایشان یک عدد کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری به بیماران بستری در بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) هدیه دادند.

صبح امروز نیز خانواده شهید غلامرضا جمعه ‌ای به همراه خانواده ملیحه بالنده و غلامرضا میرزایی از خادمان امام حسین (ع) دو عدد کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری و یک عدد رگلاتور به بیماران بستری در این بیمارستان اهدا کردند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب




منبع:فــارس
? هدیه خیران رفسنجانی به بیماران کرونایی/اهدای کپسول‌های اکسیژن به نیابت از شهدا