هدف تاسیس بسیج تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است

کرمان– نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: تفکرات بسیجی در طول تاریخ تحت عنوان یک جریان وجود داشته است و هدف تاسیس بسیج تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است. به گزارش فت فتو حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به […]

کرمان– نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: تفکرات بسیجی در طول تاریخ تحت عنوان یک جریان وجود داشته است و هدف تاسیس بسیج تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: همیشه باید در ظاهر و باطن خداوند را ناظر بر اعمال و افکار خود بدانیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند ما را مختار خلق کرده است، بیان داشت: برای رسیدن به سعادت الهی باید در سه میدان ایمان، اخلاق و عمل به خوبی پیش برویم و ثابت قدم باشیم که در این راستا باید صبر پیشه کرد و این ویژگی باید به یک جریان عمومی تبدیل شود.

امام جمعه کرمان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به پرستاران مجاهد، افزود: حصرت زینب (س)، زینت پدر گرامی شان بودند و در بخش های مختلف زندگی خود همچون کربلا نشان داد که زینت حضرت علی (ع) بوده اند.

وی همچنین روز نیروی دریایی را تبریک گفت و عنوان کرد: نیروی دریایی امروز در اوج اقتدار قرار دارد و قدرت نظام را به رخ دنیا می کشاند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ضمن تبریک روز مجلس و شهادت آیت الله مدرس، گفت: آیت الله مدرس چهره ای کم نظیر است، نمایندگان مجلس باید مراقب هواها و هوس ها باشند، برای خدا کار کنند همچنان که مجلس فعلی، مجلسی انقلابی است.

وی با اشاره به مناسبت تاسیس بسیح مستضعفان، تصریح کرد: هدف تشکیل بسیج مشخص است و ریشه در صدر اسلام دارد، تفکرات بسیجی در طول تاریخ تحت عنوان یک جریان وجود داشته است لذا این جریان وجود داشته است و هدف تاسیس بسیج تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به ویژگی های بسیج، خاطرنشان کرد: مکتب محوری یکی از ویژگی های بسیج است چراکه به خوبی اعتقادات و دین را می شناسد، قلب بسیج برای دین می تپد و دچار خطا و سرگردانی نمی شود، همچنین مردم محوری و اطاعت از امام جامعه از دیگر ویژگی بارز بسیج است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان این مطلب که توجه بسیج به مسائل سیاسی در چارچوب نگاه امام جامعه است و فراتر نخواهد رفت، بیان داشت: بسیج عملگرا است و صرفا شعارگرا نیست، کسانی که حرف از مردم می زنند اما خلاف نظام و ارزش های مردمی حرکت می کنند، اینها تفکر بسیجی ندارند و این حوادث اخیر آن را نشان داد.

وی با اشاره به اینکه بسیج دشمن شناس، زمان شناس و فتنه شناس قوی است، ابراز داشت: محور فتنه اخیر مشخص شد چه کسانی پشت آن بوده اند و خود آنها رسما اعلام کردند، لذا بسیج فتنه شناس است چراکه جنس این لشکر از جنس اصحاب امام حسین (ع) است.

کد خبر ۵۶۳۹۸۲۱




هدف تاسیس بسیج تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است

منبع: مــهر
? هدف تاسیس بسیج تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است