هدفگذاری رشد ۸.۲ درصدی اقتصاد کرمان در سال آینده دست یافتنی است

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: هدفگذاری برای رشد اقتصادی کشور در سال آینده بلندپروازانه است اما عدد در نظر گرفته شده برای استان کرمان دست نیافتنی نیست. دکتر”علی زینی وند” عصر امروز سوم مهرماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان اظهار کرد: هدفگذاری برای رشد اقتصادی کشور در سال آینده بلندپروازانه است […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: هدفگذاری برای رشد اقتصادی کشور در سال آینده بلندپروازانه است اما عدد در نظر گرفته شده برای استان کرمان دست نیافتنی نیست.

دکتر”علی زینی وند” عصر امروز سوم مهرماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان اظهار کرد: هدفگذاری برای رشد اقتصادی کشور در سال آینده بلندپروازانه است اما عدد در نظر گرفته شده برای استان کرمان دست نیافتنی نیست.

وی افزود: ما اکنون ظرفیت های خالی بسیاری در استان کرمان داریم که می توانیم آنها را فعال کنیم و برنامه ریزی رشد اقتصادی ۱۴۰۱ فرصتی است تا آنها را به فعالیت واداریم.

زینی وند تصریح کرد: در حوزه خدمات با توجه به طرح های مشاغل خرد که دنبال می کنیم، این بخش سهم قابل توجهی در رشد اقتصادی خواهد داشت و قدرت مانور در حوزه صادرات، تکمیل زنجیره تولید، کشت بر پایه بازار و … داریم.

استاندار کرمان بیان کرد: در تامین مالی پروژه ها اگر وضعت تحریم ها تعدیل شود، می توان میزان سرمایه گذاری خارجی را بالاتر برد و در زمینه سهم بازار سرمایه نیز می توان نقص ها را رفع  و سهم این بخش را افزایش داد چراکه زمینه و راهکار تحریک اقتصاد استان به سمت بازار سرمایه وجود دارد و باید در این زمینه در شورای برنامه ریزی برای دستگاه ها تکلیف مشخص و کار را دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه حوزه دانش بنیان می تواند سهم خوبی را در رشد اقتصادی پیش ببرد، عنوان کرد: در زمینه فضای کسب و کار باید بحث کوتاه شدن زمان استعلامات و بهبود روند دنبال و اطلاع رسانی شود تا رغبت به سرمایه گذاری در استان افزایش یابد.

زینی وند در پایان تصریح کرد: در بحث بودجه ۱۴۰۱ اگر دستگاهی بحث و نظری دارد باید اکنون اعلام کند و تاکید داریم در زمینه برنامه توسعه هفتم موضوعات را جدی بگیرند.

انتهای پیام




هدفگذاری رشد ۸.۲ درصدی اقتصاد کرمان در سال آینده دست یافتنی است

منبع:ایـسنا
? هدفگذاری رشد ۸.۲ درصدی اقتصاد کرمان در سال آینده دست یافتنی است