نیمچه گلایه شهردار کرمان از فرآیندهای ملی

کرمان- فت فتو- شهردار کرمان که می‌گوید این روزها سخت پیگیر پروژه‌ها و مصوبات پیشنهادی برای طرح در سفر آتی رییس‌جمهور به این استان است، از آنچه رویکرد فرآیندهای ملی نسبت به پروژه های این شهر خواند، انتقاد کرد. به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار فت فتو، سعید شعرباف تبریزی دیشب در چند استوری اینستاگرامی به […]

کرمان- فت فتو- شهردار کرمان که می‌گوید این روزها سخت پیگیر پروژه‌ها و مصوبات پیشنهادی برای طرح در سفر آتی رییس‌جمهور به این استان است، از آنچه رویکرد فرآیندهای ملی نسبت به پروژه های این شهر خواند، انتقاد کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار فت فتو، سعید شعرباف تبریزی دیشب در چند استوری اینستاگرامی به دو سه موضوع پرداخت و در یکی از آنها همراه با انتشار عکسی از رییس جمهور نوشت: در آستانه سفر ریاست محترم جمهور به کرمان، در تهران، پیگیر پروژه‌ها و مصوبات پیشنهادی زیرساختی مورد نیاز شهر هستیم.

انتقاد از حذف پروژه ها

 وی همچنین تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از اولویت‌های شهر، در فرآیندهای ملی اصلاح لیست پروژه‌ها حذف می‌شوند و نیاز به یک همبستگی استانی برای قرار گرفتن پروژه‌های داریم.

شهردار کرمان در ادامه البته اعلام کرده که در دیدار با وزیر کشور و معاونان، تمامی تلاش خود را برای احیای این امر(فرایندهای ملی اصلاح لیست پروژه‌ها) گذاشته‌ و بسیاری از مشکلات این شهر نیازمند نگاه ملی است.

سفرهای متعدد شهردار

شعرباف تبریزی همچنین در یک استوری دیگر به آنچه واکنش ها در فضای مجازی به سفرهای متعدد خود به تهران نامیده واکنش نشان داده و اینطور نوشته است:

نیمچه گلایه شهردار کرمان از فرآیندهای ملی

برای چندمین بار در چند ماه اخیر، امروز خبر جالبی شنیدم، مبنی بر اینکه سفرهای تهران شهردار کرمان بدلیل قطعی شدن حضور ایشان در وزارتخانه‌های دولتی و مناصب بالاتر است و ایشان یعنی بنده بنای رفتن از شهرداری را دارند. پیش از این هم مکرر در مورد کاندیداتوری مجلس از بنده سوال می‌کردند!!.

وی در این استوری افزوده است: برای چندمین بار باید تاکید کنم که خدمت برای مردم عزیز شهر کرمان در کسوت شهردار را با هیچ پست و منصب دیگری در سطح استان و کشور برابر نمی‌بینم و هر روز مصم‌تر از روزهای گذشته، به خدمت بیشتر به این شهر می‌اندیشم و به خادمی مردم دوست داشتنی این شهر افتخار می‌کنم.

به گزارش فت فتو درخواست نگاه ملی به موضوعات شهر کرمان در شرایطی است که این شهر هم از نظر مبلمان شهری و سایر بخش های مدیریت شهری مشکلات فراوانی دارد و هم قرارگرفتن گلزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهر و افزایش شمار زائران و گردشگران، ضرورت تقویت نگاه ها در سطح ملی به مرکز دیار کریمان را دوچندان کرده است.




نیمچه گلایه شهردار کرمان از فرآیندهای ملی

منبع: ایرنـا
? نیمچه گلایه شهردار کرمان از فرآیندهای ملی