نیروهای حق التدریس غیر بومی به کار گیری نمی شوند

فرماندار ریگان گفت: نیروهای حق التدریس غیر بومی در شهرستان به هیچ عنوان ساماندهی نخواهند شد. به گزارش فت فتو،  امین باقری امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به اینکه ۴۵ نیروی غیربومی از شهرستان‌های همجوار به ریگان تحمیل شده است، این نیروها به هیچ وجه در ریگان ساماندهی نخواهند […]

فرماندار ریگان گفت: نیروهای حق التدریس غیر بومی در شهرستان به هیچ عنوان ساماندهی نخواهند شد.

به گزارش فت فتو،  امین باقری امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به اینکه ۴۵ نیروی غیربومی از شهرستان‌های همجوار به ریگان تحمیل شده است، این نیروها به هیچ وجه در ریگان ساماندهی نخواهند شد.
فرماندار ریگان با اشاره به اینکه حتی نیروی سرایدار هم از شهرستان‌های همجوار جذب می‌شود، ابراز کرد: با توجه به اینکه شهرستان ریگان خود نیرو دارد، از شهرستان‌های مجاور نیرو نمی‌پذیرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش ریگان با انتقاد از مدیران استان تصریح کرد: ریگان خود نیاز به شغل دارد و نتیجه استفاده از نیروهای غیر بومی ضعف پایه‌های تحصیلی در این شهرستان است.
فرماندار ریگان در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس در شهرستان افزود: تمامی امکانات جهت بازگشایی مدارس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم شده است.
باقری با اشاره به احداث چهار مدرسه جدید با توجه به رشد جمعیت دانش‌آموزی در این شهرستان عنوان کرد: ۳۰واحد آموزشی توسط خیران و تجهیز و نوسازی  مدارس در شهرستان احداث خواهد شد که  نیمی از این مدارس همزمان با بازگشایی مدارس بهره‌برداری می‌شوند.
وی یادآور شد: در شهرستان ریگان ۱۶۰ واحد آموزشی وجود دارد که بیش از ۱۷هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل  هستند.
انتهای پیام/




نیروهای حق التدریس غیر بومی به کار گیری نمی شوند

منبع:آرمـان
? نیروهای حق التدریس غیر بومی به کار گیری نمی شوند