نیروهای ارتش در کرمان ۶۷ طرح دانش بنیان در حوزه دفاعی امنیتی ارائه کردند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با اشاره به اینکه امسال با همت و توان و دانش نیروهای بومی ارتش در کرمان ۶۷ طرح دانش بنیان صنعتی در حوزه دفاعی امنیتی ارائه شد‌، گفت: از این تعداد تا کنون ۱۰ مورد آن به مرحله تولید رسیده است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو […]

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با اشاره به اینکه امسال با همت و توان و دانش نیروهای بومی ارتش در کرمان ۶۷ طرح دانش بنیان صنعتی در حوزه دفاعی امنیتی ارائه شد‌، گفت: از این تعداد تا کنون ۱۰ مورد آن به مرحله تولید رسیده است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان “تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین” نامگذاری شده است، اظهار داشت: به همت متخصصان نظامی در استان کرمان در حوزه دانش بنیان ارتش جمهوری اسلامی به موفقیت‌هایی بی‌نظیری دست یافته است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از نهادهای مهم و محوری در حوزه دفاعی و امنیتی مرتبط با شعار سال بومی سازی‌ها را انجام می‌دهد، گفت: خروجی این بومی سازی‌ها ارتقای آمادگی رزمی ما را به دنبال داشته است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با اشاره به اینکه امسال با همت و توان و دانش نیروهای بومی ارتش در کرمان ۶۷ طرح دانش بنیان صنعتی در حوزه دفاعی امنیتی ارائه شده، افزود: از این تعداد تا کنون ۱۰ مورد آن به مرحله تولید رسیده است.

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش: دشمنان جرات تعدی به جمهوری اسلامی را ندارند
فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش: در رزم زمینی هیچ وابستگی به کشورهای بیگانه نداریم
فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش: دشمن در رصد کامل نیروهای مسلح قرار دارد

وی با بیان اینکه ارتش در کنار این موفقیت‌ها از توان دفاعی و رزمی که وظیفه ذاتی است غافل نشده است، ادامه داد: بالگردهای ما تا مدت‌ها قبل استفاده رزم شبانه نداشتند و در حال حاضر ایران جزو ۱۰ کشور برتر سازنده این تجهیزات قرار گرفته است.

امیر غلامعلیان با اشاره به کارهای انجام شده بر روی سامانه ناوبری و سامانه عملیاتی این بالگردها، بیان کرد: با ساخت سامانه دید در شب و نصب آن بر روی بالگردها به‌دست متخصصان کشورمان در حوزه دانش بنیان‌ها در کرمان، در حال حاضر جزو معدود کشورهایی در دنیا هستیم که در حوزه بالگردی این توانایی را داریم.

انتهای پیام/۵۱۱/




نیروهای ارتش در کرمان ۶۷ طرح دانش بنیان در حوزه دفاعی امنیتی ارائه کردند

منبع: تسنــیم
? نیروهای ارتش در کرمان ۶۷ طرح دانش بنیان در حوزه دفاعی امنیتی ارائه کردند