نیازمندی های قانونی برای سرمایه گذاری رفع شده است

فت فتو/کرمان رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: با قوانین وضع شده، نیازمندی های قانونی برای سرمایه گذاری رفع شده است. حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز ۱۰ آذرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور اعضای انجمن توسعه استان با گرامیداشت روز مجلس اظهار کرد: مجلس زیرساخت های خوبی برای وضعیت اقتصادی در نظر […]

فت فتو/کرمان رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: با قوانین وضع شده، نیازمندی های قانونی برای سرمایه گذاری رفع شده است.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز ۱۰ آذرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور اعضای انجمن توسعه استان با گرامیداشت روز مجلس اظهار کرد: مجلس زیرساخت های خوبی برای وضعیت اقتصادی در نظر گرفته و تصویب کرده که از جمله می توان به قانون جهش تولید دانش بنیان، جهش تولید مسکن، تسهیل صدور مجوز کسب و کار اشاره کرد و همه اینها در بستر اقتصاد مقاومتی امکانپذیر است؛ اقتصاد مقاومتی یعنی از تهدیدها فرصت ایجاد کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: علی رغم فرصت های بسیار خوبی که در استان کرمان وجود دارد، احساس می کنیم اگر تدبیر بهتری داشته باشیم، وضعیت بهتر می شود.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس گفت: با قوانین وضع شده، نیازمندی های قانونی برای سرمایه گذاری رفع شده و در بخش هایی که باید دولت و مجلس حمایت کند، آماده همکاری هستیم.

به گزارش فت فتو، دکترمحمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس نیز در این جلسه اظهار کرد: محور فعالیت های ما در استان، نماینده ولی فقیه و شورای راهبردی است که از دو سال قبل راه اندازی شده و اولویت های این شورا در جلسات تخصصی بررسی شده و قابل تامل است.

وی افزود: برای تحقق برخی از ظرفیت های استانی نیاز به مجوزهایی است که مجلس باید کمک کند ضمن اینکه اگر انسجامی در حوزه ملی میان مسئولین قبلی و فعلی استان باشد به توسعه استان کمک می کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: ظرفیت مجلس به ویژه کمیسیون اقتصادی در خدمت استان است و در یک سال اخیر کارهای بزرگی برای استان انجام شده که ۶۰ هزار میلیارد تومان عملیات اجرایی پروژه ها فقط در کرمان و راور از سه ماه قبل آغاز شده و حرکت توسعه استان متفاوت از گذشته است.

انتهای پیام




نیازمندی های قانونی برای سرمایه گذاری رفع شده است

منبع: ایـسنا
? نیازمندی های قانونی برای سرمایه گذاری رفع شده است