نیازمندان واقعی در سیرجان شناسایی می شوند

جلسه هم اندیشی اجرای دستورالعمل مقابله با فقر مطلق با حضور سرپرست فرمانداری سیرجان برگزار شد. علی یعقوبی پور سرپرست فرمانداری سیرجان هدف از اجرای این طرح را شناسایی نیازمندان و رفع فقر مطلق عنوان کرد. او گفت: اجرای این طرح به دستور رییس جمهور و با هدف مقابله و شناسایی کلیه افراد نیازمند بدون […]

جلسه هم اندیشی اجرای دستورالعمل مقابله با فقر مطلق با حضور سرپرست فرمانداری سیرجان برگزار شد.

علی یعقوبی پور سرپرست فرمانداری سیرجان هدف از اجرای این طرح را شناسایی نیازمندان و رفع فقر مطلق عنوان کرد.

او گفت: اجرای این طرح به دستور رییس جمهور و با هدف مقابله و شناسایی کلیه افراد نیازمند بدون کمترین مایحتاج ضروری از جمله خوراک، پوشاک، بهداشت و درمان و ثبت نام آنان در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و دراین راستا رعایت شئونات وحفظ تکریم آنان باید رعایت شود.

او می‌گوید:از دهیاران و بخشداران خواستیم تا افراد نیازمند را در کمترین زمان ممکن شناسایی و در سامانه ثبت نام کنند ضمن اینکه افراد دارای فقر مطلق در شهر سیرجان نیز وجود دارند که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هم نیستند.

او می گوید: برخی از این افراد در فقر مطلق بسر می‌برند که این افراد باید توسط سازمان‌های مردم نهاد، نواحی مقاومت بسیج، هیات امنای مساجد شناسایی شوند.

یعقوبی پور گفت: افراد ثبت نام شده پس از راستی آزمایی اطلاعات، حداکثر پس از دریافت سه ماه کمک معیشت و ایجاد زمینه اشتغال پایدار، مطابق ضوابط تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار می‌گیرند.

او گفت: در این جلسه به برنامه ریزی صحیح و هدفمند در راستای ریشه کنی فقر مطلق با محوریت توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای اقشار آسیب پذیر در شهرستان با استفاده از ظرفیت شرکت‌های صنعتی و معدنی، ادارات و نهادها، واحد‌های تولیدی، گروه‌های جهادی، خیرین، مشارکت مردمی، مساجد، بسیج و دیگر اقشار جامعه تاکید شد.

فت فتو کرمان کرمان




نیازمندان واقعی در سیرجان شناسایی می شوند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? نیازمندان واقعی در سیرجان شناسایی می شوند