نماینده مردم کرمان در مجلس: وزارت جهاد کشاورزی تغییر الگوی کشت در استان‌های کم‌آب را جدی بگیرد

گروه استان‌ها – نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: استان کرمان به‌شدت مشکل کمبود آب دارد و وزارت جهاد کشاورزی تغییر الگوی کشت در استان‌های کم‌آب را جدی بگیرد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی زاهدی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل جهاد کشاورزی شمال استان کرمان که […]

گروه استان‌ها – نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: استان کرمان به‌شدت مشکل کمبود آب دارد و وزارت جهاد کشاورزی تغییر الگوی کشت در استان‌های کم‌آب را جدی بگیرد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی زاهدی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل جهاد کشاورزی شمال استان کرمان که با حضور هوشنگ محمدی مشاور وزیر و مدیرکل هماهنگی‌ امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، شهباز حسن‌پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و مهرابی سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرماندر محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد با بیان اینکه سعیدی مدیرکل سابق جهاد کشاورزی شمال استان کرمان از دو سال قبل درخواست رفتن از مجموعه جهاد کشاورزی را داشت که امروز محقق شد اظهار داشت: در پاکدستی سعیدی مدیرکل هیچ شکی وجود ندارد و با آبرو و حیثیت افراد نباید بازی کرد و توصیه اسلام است که آبروی مومن را حفظ کنید.

وی با اشاره به اینکه در درون سازمان جهاد کشاورزی اختلاف سلیقه زیادی از نظر سیاسی و تخصصی جهاد وجود دارد و ما وظیفه داریم از زحمات مدیران پاکدست تشکر کنیم گفت: مدیریت جدید جهاد کشاورزی شمال استان کرمان با توجه به تجربیات گذشته وظیفه سنگینی است.

نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیریت جدید جهاد کشاورزی شمال استان کرمان جایگاه علمی خوبی داشته و مقبولیت خوبی در بین گروه‌های سیاسی و کارکنان جهاد کشاورزی دارد افزود: اقدامات جهاد کشاورزی باید در راستای بیانیه گام دوم انقلاب انجام شود.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید توجه داشته باشند که دوران مسئولیت بسیار کوتاه است و باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرند تا کارنامه خوبی از خود به جای بگذارند گفت: نیروهای جهاد کشاورزی نیروهای انقلابی هستند و باید با همراهی و همدلی موفقیت ایجاد کرد.

زاهدی با بیان اینکه امنیت غذایی یک موضوع جدی است و باید به آن توجه شود افزود: ظرفیتهای استان کرمان در بخش کشاورزی زیاد است و نباید از آن غفلت کرد.

وی با اشاره به اینکه توسعه کشت‌های کم‌آب بسیار اهمیت دارد گفت: استان کرمان به‌شدت مشکل کمبود آب دارد و باید بهره‌وری آب در کشاورزی استان افزایش پیدا کند.

مدیرکل جهاد کشاورزی شمال استان کرمان منصوب شد + تصاویر
استاندار کرمان ‌استعفا داد/ زینی‌وند: ۶ بار از وزیر کشور برای انتخاب استاندار جدید درخواست کردم

نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزارت جهاد کشاورزی تغییر الگوی کشت در استان‌های کم‌آب را جدی بگیرد افزود: استفاده از سموم کشاورزی باید با ظرافت انجام شده و توصیه بر ارگانیک بودن محصولات کشاورزی است.

وی با بیان اینکه تولیدات صادرات محور کشاورزی مورد توجه جهاد کشاورزی قرار بگیرد گفت: کشاورزان باید ذائقه مردم کشورهای هدف صادراتی را بشناسند و تولیدات صادراتی را بر این اساس انجام بدهند.

زاهدی با اشاره به اینکه هنوز نتوانستیم پاسخگوی تمام نیازهای کشاورزان در حوزه بانکی و پرداخت تسهیلات باشیم بیان کرد: کرمان تنها استانی است که دو اداره کل جهاد کشاورزی در شمال و جنوب استان دارد که گاهی رقابت‌هایی در بین دو اداره وجود دارد که به نفع استان نیست و در دوره جدید باید این دو اداره با همراهی و هم افزایی فعالیت کنند.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




نماینده مردم کرمان در مجلس: وزارت جهاد کشاورزی تغییر الگوی کشت در استان‌های کم‌آب را جدی بگیرد

منبع: تسنــیم
? نماینده مردم کرمان در مجلس: وزارت جهاد کشاورزی تغییر الگوی کشت در استان‌های کم‌آب را جدی بگیرد