نماینده مجلس: تلاش برای تعیین‌تکلیف کارکنان شوراهای حل اختلاف جریان دارد

کرمان – فت فتو – نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد گفت: کارکنان قراردادی دولت بزودی تعیین تکلیف می شوند و تلاش ما بر این است که کارکنان شوراهای حل اختلاف نیز در قالب این طرح تعیین تکلیف شوند. به گزارش خبرنگار فت فتو، ذبیح‌الله اعظمی ساردویی روز پنجشنبه در همایش شوراهای حل اختلاف جنوب استان […]

کرمان – فت فتو – نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد گفت: کارکنان قراردادی دولت بزودی تعیین تکلیف می شوند و تلاش ما بر این است که کارکنان شوراهای حل اختلاف نیز در قالب این طرح تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرنگار فت فتو، ذبیح‌الله اعظمی ساردویی روز پنجشنبه در همایش شوراهای حل اختلاف جنوب استان کرمان افزود: طرحی برای ساماندهی کارکنان قراردادی، حجمی و شرکتی دولت در صحن مجلس مصوب شده و به کمیسیون اجتماعی مجلس رفته که بعد از نهایی شدن ممکن است شامل تعداد کمی از این کارکنان شود اما این افراد بزودی تعیین تکلیف می شوند و تلاش می کنیم کارکنان شوراهای حل اختلاف نیز در قالب این طرح تعیین تکلیف شوند.

وی تاکید کرد: کارکنان شوراهای حل اختلاف با حداقل حقوق و برخی بدون حقوق به دنبال ایجاد صلح و سازش میان طرفین دعوا هستند.

نماینده جیرفت و عنبرآباد با بیان اینکه قوه قضاییه در زمینه دولت الکترونیک از جمله سامانه ثنا خوب عمل کرده است اضافه کرد: برگزاری جلسات دادرسی به شیوه الکترونیک هم مشکلات انتقال زندانی را رفع کرده است.

اعظمی با تاکید بر اینکه آموزش می‌تواند وقوع جرایم در جامعه را کاهش دهد از قضات خواست در مساجد برای مردم صحبت کنند و بر آگاهی های حقوقی آنان بیافزایند.

وی یادآور شد: در جنوب استان کرمان نیاز به ایجاد ۴۰ اداره کل داریم و پیگیر ارتقای ادارات هستیم که موافقت وزارتخانه های مربوطه برای حدود پنج دستگاه را گرفته ایم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد اظهار داشت: پیگیر هستیم ساختمان مستهلک دادگستری عنبرآباد اعتبار بگیرد و اعتبار لازم برای بخش اسماعیلی هم که بزودی شهرستان می‌شود تامین شود.




نماینده مجلس: تلاش برای تعیین‌تکلیف کارکنان شوراهای حل اختلاف جریان دارد

منبع: ایرنـا
? نماینده مجلس: تلاش برای تعیین‌تکلیف کارکنان شوراهای حل اختلاف جریان دارد