نماهنگ «مثل بانو زینب(س)» رونمایی شد

به گزارش فت فتو از کرمان، گروه بین‌المللی هم‌آوایی پیامبر اعظم(ص) کرمان، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از اثر عیدانه «مثل بانو زینب(س)» رونمایی کرد. این اثر به همت دانشگاه علوم پزشکی کرمان و نظام پرستاری کرمان تولید شده و شاعر آن ایمان طرفه است. آهنگسازی این اثر را سیدمحمدهادی قاسمی […]

به گزارش فت فتو از کرمان، گروه بین‌المللی هم‌آوایی پیامبر اعظم(ص) کرمان، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از اثر عیدانه «مثل بانو زینب(س)» رونمایی کرد.

این اثر به همت دانشگاه علوم پزشکی کرمان و نظام پرستاری کرمان تولید شده و شاعر آن ایمان طرفه است. آهنگسازی این اثر را سیدمحمدهادی قاسمی برعهده داشت. میکس و مسترینگ توسط فرید قهرمانپور و تنظیم توسط مهدی کريزانی انجام شد. همچنین تدوین نماهنگ اثر را حلما مدیا برعهده داشت.

سعید شاهرخی، مرتضی ترکزاده‌، فاضل شیخ‌اسدی، محمدحسام گَوَری و علی زواری و مرتضی دامغانی از اعضای گروه بین‌المللی هم‌آوایی پیامبر اعظم(ص) و از قاریان و حافظان به‌نام استان کرمان و کشور هستند. این گروه بین‌المللی تاکنون در کشورهای مختلف به اجرای برنامه تبلیغی پرداخته و آثار بسیاری را در حوزه نغمات دینی تولید و اجرا کرده است.

کد ویدیو

انتهای پیام




نماهنگ «مثل بانو زینب(س)» رونمایی شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? نماهنگ «مثل بانو زینب(س)» رونمایی شد