نقش کرمان در مراسم اربعین برجسته باشد

به گزارش فت فتو از کرمان، نشست ستاد استانی اربعین امروز ۲۷ بهمن‌ماه، با حضور استاندار کرمان و اعضای ستاد در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد. علی‌ زینی‌وند، استاندار کرمان در این جلسه با بیان اینکه ساختار جدید اربعین جدی‌تر از گذشته پیگیری می‌شود، بیان کرد: اربعین برای کشور، نظام و مردم اهمیت […]

به گزارش فت فتو از کرمان، نشست ستاد استانی اربعین امروز ۲۷ بهمن‌ماه، با حضور استاندار کرمان و اعضای ستاد در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد.

علی‌ زینی‌وند، استاندار کرمان در این جلسه با بیان اینکه ساختار جدید اربعین جدی‌تر از گذشته پیگیری می‌شود، بیان کرد: اربعین برای کشور، نظام و مردم اهمیت خاصی دارد و وزیر کشور نیز عنایت خاصی بر این موضوع دارد.

وی با تاکید بر اینکه کمیته‌ها باید جدی‌تر پای کار باشند و جلسات منظم برگزار شود، افزود: در کرمان به واسطه سابقه‌ی درخشان و حضور سردار سلیمانی باید به صورت ویژه‌ برای اربعین کار کنیم و کرمان باید برجسته‌ترین استان در حوزه اربعین باشد.

زینی‌وند تصریح کرد: یک نفر هم نباید به صورت پراکنده و انفرادی به اربعین برود و همه باید سازماندهی شده در اربعین شرکت کنند و باید در این ارتباط راه‌کار پیدا کرد.

استاندار کرمان با بیان اینکه در بحث ساختار ستاد، علاقه‌مند برای حضور تشکل‌های مردمی، مردم و خیرین اربعین در کمیته اربعین هستیم، افزود: در سالگرد شهادت سردار سلیمانی مشخص شد که ما یک شبه اربعین در کرمان و در هفته مقاومت داریم و ممکن است در نوروز هم برگزار شود.

حمید شمس الدینی، مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان در این جلسه با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین از سال ۱۳۹۰ و با ۵۰ هزار زائر شکل گرفت، گفت: آخرین اعزام گسترده اربعین در سال ۱۳۹۷ با بیش از ۱۱۸ هزار زائر از کرمان انجام شد و پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۱ زائران اربعین ۲۰ درصد افزایش یابد.

انتهای پیام




نقش کرمان در مراسم اربعین برجسته باشد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? نقش کرمان در مراسم اربعین برجسته باشد