نقش پررنگ ارتش در جنگ تحمیلی

استاندار کرمان : هفته دفاع مقدس، یادآور هشت سال دفاع جانانه ملت ایران است و ارتش جمهوری اسلامی ایران، بخش جدایی ناپذیراین دوره محسوب می‌شود. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، محمدمهدی فداکار در دیدار جمعی از اعضای شورای تامین این استان با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس […]

استاندار کرمان : هفته دفاع مقدس، یادآور هشت سال دفاع جانانه ملت ایران است و ارتش جمهوری اسلامی ایران، بخش جدایی ناپذیراین دوره محسوب می‌شود.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، محمدمهدی فداکار در دیدار جمعی از اعضای شورای تامین این استان با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از نقش پررنگ ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی و دفاع از خاک کشور نام برد و افزود: بخش بزرگی از دفاع به عهده ارتش بود، روزهایی که بسیج و سپاه شکل نگرفته بودند، بار بیشتری بر دوش ارتش قرار داشت و حلال مشکلات جنگ شد.

وی، با تاکید بر بازخوانی ایام جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس  افزود: ارتش فرزند ملت و سپر ملت در حوادث است،  و همچنان مقتدرانه برای دفاع از تمامیت ارضی کشور حضور دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا  هم گفت: هفته دفاع مقدس جزو جدایی‌ناپذیر تاریخ انقلاب اسلامی و از دوران پرافتخار و منحصر به فرد ایران اسلامی است.

امیر غلامعلیان افزود: با وجود همه شرایط سیاسی و نابرابری که در جنگ بر جمهوری اسلامی تحمیل شد، اما با رهبری بی‌بدیل امام راحل (ره) و اتحاد و هماهنگی نیروهای مسلح، ثمره مقدسی در کشور شکل گرفت و یک وجب از خاک کشور در تصرف دشمن باقی نماند.

وی افزود: وظیفه کنونی نیروهای نظامی، انتقال فرهنگ و تجارب دفاع مقدس به نسل جوانی است که قرار است برای آینده نظام بمانند و جانفشانی کنند.

 




نقش پررنگ ارتش در جنگ تحمیلی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? نقش پررنگ ارتش در جنگ تحمیلی