نقش جمهوری اسلامی ایران به پشتیبانی ملت ، یک نقش راهبردی در منطقه است

سردار معروفی در مراسم معارفه و تکریم فرمانده سپاه شهرستان جیرفت گفت: بزرگترین قابلیت نظام جمهوری اسلامی، حکومت ناب محمدی می باشد و اولین قابلیت ملت ایران، ایمان عملی است. به گزارش فت فتواز کرمان، صبح امروز آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه شهرستان جیرفت با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله […]

سردار معروفی در مراسم معارفه و تکریم فرمانده سپاه شهرستان جیرفت گفت: بزرگترین قابلیت نظام جمهوری اسلامی، حکومت ناب محمدی می باشد و اولین قابلیت ملت ایران، ایمان عملی است.

به گزارش فت فتواز کرمان،

صبح امروز آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه شهرستان جیرفت با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حسینیه شهدا این شهرستان برگزار شد.

حسین معروفی در این آیین، گفت: بزرگترین قابلیت نظام جمهوری اسلامی، حکومت ناب محمدی می باشد و اولین قابلیت ملت ایران، ایمان عملی است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: سرود سلام فرمانده همه دل های مرده را زنده کرد و قلوب آزادی خواهان را متوجه اهل بیت (ع) کرد.

وی دومین قابلیت ملت ایران را وحدت واقعی دانست و افزود: از آنجایی که ملت بزرگ ایران، ملتی هوشمند است بنابراین وحدت دارند و همواره در بزنگاه ها فارغ از نگاه های سیاسی و قومی، برای حراست از ناموس، مقدسات و کشور در یک خط ایستاده اند.

سردار معروفی ابراز کرد: حضور ۲۵ میلیون نفر در مراسم تشییع جنازه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، خط بطلانی بر یاوه گویی های دشمنان نظام و انقلاب است چرا که مردم همچنان پای نظام و ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: ۹ دی اوج هوشمندی ملت ایران است و مردم با بصیرت راه خود را از اغتشاشگران جدا کرده و بر سر یک میز برای دفاع از نظام و انقلاب قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: عده ای ابلهانه از درون و بیرون کشور نگاهی توهین آمیز به سرود سلام فرمانده داشتند که ملت ایران با اجرای همگانی این سرود مشت محکمی بر دهان آنها کوبید و یک جریان فرهنگی را خلق کرد که معرف وفاداری این ملت به ارزش های اسلامی و نظام است.

سردار معروفی با بیان این مطلب که وحدت ملت ایران حول خورشید ولایت و انقلاب است و این نتیجه هوشمندی ملت ایران است، ابراز کرد: امروز کشور ما در عرصه های مختلف همچون پزشکی، نانو، دفاعی و غیره پیشرفت های چشمگیری دارد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به این که دعوای امروز دنیا با ما بر سر موشک، کلاهک و بمب هسته ای نیست، تصریح کرد: این دعوا سر این است که جوانان ما به عنوان رویش های انقلاب به فناوری هسته ای دست یافته اند و دشمن این مهم را نمی تواند بپذیرد‌.

وی بیان کرد: ما به عنوان سپاه سنگر و جان پناه ملت هستیم و برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی گیریم زیرا انقلاب را با مردم تعریف می کنیم.

سردار معروفی با تاکید بر این که مردم همواره پای نظام ایستاده اند، اظهار کرد: باید برای این مردم با جان و دل نوکری کرد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان خاطرنشان کرد:
امروز تفکر پیامبر گونه و علی گونه انقلاب از جغرافیای کشور ما عبور کرده و به عراق، فلسطین، لبنان، سوریه و یمن رسیده است.

وی تاکید کرد: نقش امروز جمهوری اسلامی به پشتیبانی مردم یک نقش راهبردی در همه عرصه ها است.

معروفی با بیان این مطلب که ما برای انقلاب فهرستی از عزت و شرف داریم، عنوان کرد: اگر بخواهیم یک مولفه از انقلاب را معرفی کنیم آن مولفه، ولایت است که ما با پیروی از آن پیروز شدیم زیرا ولایت برگرفته از دین اسلام و نگاه عاشورا است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به این که امروز دشمنان به دلیل قدرت گرفتن ایران قرارگاهی و جبهه ای عمل می کنند، عنوان کرد: هدف دشمنان ناامید کردن ملت ایران است.

وی تصریح کرد: دشمنان امروز با یک عملیات ترکیبی ذهن، اندیشه، تفکرات و رفتار ما را مورد هجوم قرار داده اند زیرا به دنبال گرفتن شجاعت و اراده ما هستند.

معروفی تاکید کرد: تمام توان سپاه و قرار گاه مرد میدان را پای کار آورده ایم تا بتوانم پروژه های آبرسانی روستایی را در مناطق محروم استان اجرایی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با یادآوری این مطلب که تاکنون در قالب قرارگاه مرد میدان به ۱۶۷هزار نفر آب رسانی شده، خاطرنشان کرد: پروژه های آبرسانی روستایی با وجود قرار گاه مرد میدان و با همت مردم ادامه می یابند.

وی با تاکید بر این که باید به جنوب کرمان توجه ویژه ای شود، اظهار کرد: باید اولویت ها را شناسایی کرده و براساس آنها اقدام کرد.

معروفی با بیان این مطلب که معادن در جنوب کرمان تعطیل است، گفت: معادن برای منطقه ثروت، اشتغال و امنیت می آورد و با کشت های جایگزین، بهینه سازی آب و… می توانیم مشکلات منطقه را حل کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: در جنوب کرمان باید با استفاده از ظرفیت جوانان و با کار جهادی و قرارگاهی برای رفع محرومیت ها تلاش کرد.

وی ضمن توصیه به مسئولین، ابراز کرد: باید از فرصت مسئولیت برای خدمت به مردم استفاده کرد.

معروفی اظهار کرد: اسلحه ریاست را سعه صدر دانست و افزود: مسئولیت یک امانت است و باید مردم محور باشند و در عمل مردم نوازی، صداقت در گفتار و اعمال را ببینند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: یکی از ویژگی های مسئولین باید ساده زیستی، اطاعت از فرمان امام امت و گوش شنوایی برای مردم داشتن، باشد.

وی خاطرنشان کرد: همان طور که ما دشمن دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم باید دشمن فقر نیز باشیم.

معروفی در خاتمه عنوان کرد: هوشمندانه ایستادگی و مقاومت کنید انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن را سر لوحه کار خود قرار داد.

و همچنین در پایان، از زحمات و تلاش های سرهنگ پاسدار ناصر بهروز در طی مدتی که به عنوان فرمانده سپاه شهرستان جیرفت بوده اند تشکر و قدردانی کرده و سرهنگ پاسدار محسن نسب امیری را به عنوان فرمانده جدید سپاه این شهرستان معرفی کردند.




نقش جمهوری اسلامی ایران به پشتیبانی ملت ، یک نقش راهبردی در منطقه است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? نقش جمهوری اسلامی ایران به پشتیبانی ملت ، یک نقش راهبردی در منطقه است