نفوذ دشمن در دانشگاه بیشتر از هر زمانی روشن است

به گزارش گروه دانش و فناوری فت فتو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر تاکیدکرد: نفوذ عناصر دشمن در دانشگاه بیشتر از هر زمانی روشن است و یکی از محل‌های جولان دشمن در اغتشاشات اخیر، فضای دانشگاه بود. این انجمن با اشاره به اینکه دشمنان اجازه ندادند مطالبات مردم […]

به گزارش گروه دانش و فناوری فت فتو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر تاکیدکرد: نفوذ عناصر دشمن در دانشگاه بیشتر از هر زمانی روشن است و یکی از محل‌های جولان دشمن در اغتشاشات اخیر، فضای دانشگاه بود.

این انجمن با اشاره به اینکه دشمنان اجازه ندادند مطالبات مردم در بستر صحیح پیگیری شود، عنوان کرد: متاسفانه دشمنان مردم ایران مانند همیشه سوار بر اعتراضات شدند و اجازه ندادند در بستر‌های صحیح پیگیری شود. منافقان جنایتکار و دشمنان کوردل که در پی فرصتی بودند، زمان را مناسب دیده و نهایت سوء‌استفاده را از این اتفاق داشتند. یکی از محل‌های جولان آن‌ها فضای دانشگاه بود.

این انجمن اسلامی در بخش دیگری از بیانیه خود با اشاره به حوادث اخیر دانشگاه الزهرا (س) و متشنج شدن فضای دانشگاه توسط عده‌ای نوشت: دانشجویان دانشگاه الزهرا (س)، با عقلانیت خود چنان بر دهان پیاده نظام دشمن در دانشگاه کوبیدند که هر جریان اصیل دیگری بود روی سربلند کردن نداشت. اما از آنجایی که با بی‌صفتانی فاقد هویت، روبه رو هستیم که از هیچ فرصتی برای عرض اندام نخواهند گذشت، فردای همان روز را برای جبران بی‌آبرویی خود مناسب دیدند و با همان تعداد اندک خود و تعداد بسیار بسیار اندکی فریب خورده، جمع کوچکی را تشکیل داده و شروع به دادن شعار‌هایی بی‌ربط به فضای دانشجویی، کردند. این افراد که باز هم دست خود را خالی دیدند در نهایت بلاهت، شروع به درگیری نمایشی با یکدیگر و ضبط فیلم کردند تا برای موضوعی که مامور به اجرای آن بودند دست خالی نمانند.

 این انجمن اسلامی در بیانیه خود بر بصیرت دانشجویان در تشخیص دشمنان در دانشگاه تاکید کردو نوشت: ما دانشجویان انقلابی دانشگاه الزهرا (س)، اعلام می‌داریم کشف حجاب مزدوران و انتشار این عکس‌ها، دل مردم عزیز ایران و دانشجویان را نرنجاند که این عکس‌ها به مثابه عکس‌های یک سیرک از پیش تمرین شده هستند. باید این نکته را جلوی چشمان خود داشته باشیم که نفوذ عناصر دشمن در دانشگاه بیشتر از هر زمانی روشن است؛ لذا در این بین، باید کوشید تا از ایجاد دو دستگی‌ها پرهیز کرد و به ریسمان الهی چنگ زد تا وحدت جامعه دانشگاهی حفظ شود.

این انجمن اسلامی در پایان بیانیه خود با اشاره به اینکه «قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین تشکل دانشگاه الزهرا (س)» هست می‌نویسد: با هر تفاوت عقیده‌ای که داریم خودمان را فرزندان این سرزمین مقدس می‌دانیم و هرگونه دامن زدن به دو دستگی و تفرقه بین دانشجویان را محکوم می‌کنیم و دفتر خود را مانند ۴۳ سال گذشته مامن امنی برای دانشجویان عزیز دانشگاه الزهرا (س) می‌دانیم.

پایان پیام/




نفوذ دشمن در دانشگاه بیشتر از هر زمانی روشن است

منبع:آنـــا
? نفوذ دشمن در دانشگاه بیشتر از هر زمانی روشن است