نظارت جدی دادستان‌های کرمان بر محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا

کرمان – رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دادستان‌ها و قضات کشیک استان کرمان موظف بر نظارت جدی و قاطع بر روند اجرای محدودیت های مصوب ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا شده اند. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، یدالله موحد اظهار کرد: موضوع نظارت دادستان‌ها و قضات […]

کرمان – رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دادستان‌ها و قضات کشیک استان کرمان موظف بر نظارت جدی و قاطع بر روند اجرای محدودیت های مصوب ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا شده اند.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، یدالله موحد اظهار کرد: موضوع نظارت دادستان‌ها و قضات کشیک استان کرمان بر روند اجرای محدودیت‌های ستادهای استانی و ملی کرونا در حوزه تعطیلی و منع ترددها مأموریت نخست آنها در راستای تأمین و توسعه سلامت در جامعه است.

وی گفت: در راستای مأموریت دوم تعیین شده برای دادستان‌ها و قضات کشیک استان، کمیته‌های تخصصی با محوریت دادستان‌ها در هر شهرستان برای نظارت بر نحوه توزیع دارو بالاخص داروهای خاص و حیاتی، مبارزه جدی با قاچاق دارو و مقابله با توزیع خارج از شبکه تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است.

کد خبر ۵۲۸۲۴۴۷



منبع:مــهر
? نظارت جدی دادستان‌های کرمان بر محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا