نصب سرعت‌گیر در هر نقطه از شهر خلاف اصول ایمنی است

فرماندار راور گفت: در هر نقطه از شهر بدون توجه به نظریه کارشناسی نصب سرعت‎گیر ، پذیرفته نیست. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو»؛ صبح امروز جلسه شورای ترافیک شهرستان راور به ریاست فرماندار و دیگر اعضاء شورا به منظور بررسی مصوبات جلسات قبل و بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان در محل […]

فرماندار راور گفت: در هر نقطه از شهر بدون توجه به نظریه کارشناسی نصب سرعت‎گیر ، پذیرفته نیست.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو»؛ صبح امروز جلسه شورای ترافیک شهرستان راور به ریاست فرماندار و دیگر اعضاء شورا به منظور بررسی مصوبات جلسات قبل و بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

رضا عباسی فرماندار راور در این جلسه بیان‌کرد: اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ‌سازی و آموزش است و باید به این دو مقوله توجه ویژه‌ای شود.

وی عنوان کرد: برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش به‌سزایی در برطرف‌کردن مشکلات ترافیکی و بهبود عبورومرور شهری دارد.

فرماندار راور افزود: درجلسه شورای ترافیک مسائل مهم شهرستان مطرح می‌شود و در آن  تعدادی از درخواست‌ها بررسی می‌شود که بسیار حائزاهمیت می‌باشد.

عباسی گفت: سرعت‌گیرها باید به‌جا و در محل مناسب نصب شوند و در مرحله اول باید نظریه کارشناسی در محل‌های نصب سرعت‌گیر و سرعت‌کاه اخذ و سپس با استانداردهای لازم سرعت‌گیر نصب شود و این‌که در هر نقطه بدون توجه به نظریه کارشناسی نسبت به نصب سرعت‌گیر اقدام شود، پذیرفته نیست.

وی بیان‌کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در راستای اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی برعهده دارند که اگر اطلاع‌رسانی کامل و دقیق باشد، در حل بسیاری از مشکلات شهرستان، مردم و مسئولین را یاری می‌کنند.

در ادامه جلسه شورای ترافیک، پلیس راهور و روسای ادارات عضو پیشنهادهای خود را ارائه دادند و در خصوص مسائل و مشکلات ترافیکی بحث و تبادل نظر شد و تمهیدات لازم در ایام تعطیلات نوروزی مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای خبر/کارگر زاده




نصب سرعت‌گیر در هر نقطه از شهر خلاف اصول ایمنی است

منبع:آرمـان
? نصب سرعت‌گیر در هر نقطه از شهر خلاف اصول ایمنی است