نرخ مهاجرت کرمانی‌ها به استان‌های دیگر تقریبا صفر است 

فت فتو/کرمان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان تصریح کرد: در سرجمع استان کرمان نرخ مهاجرت به استان های دیگر تقریبا صفر است اما مهاجرت درون استانی خیلی زیاد است. دکتر جعفر رودری عصر امروز سوم آبان ماه در جلسه شورای ثبت احوال استان کرمان گفت: در صورتی که آمار ازدواج به نسبت جمعیت […]

فت فتو/کرمان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان تصریح کرد: در سرجمع استان کرمان نرخ مهاجرت به استان های دیگر تقریبا صفر است اما مهاجرت درون استانی خیلی زیاد است.

دکتر جعفر رودری عصر امروز سوم آبان ماه در جلسه شورای ثبت احوال استان کرمان گفت: در صورتی که آمار ازدواج به نسبت جمعیت (در سن ازدواج) سنجیده شود، کاهش نداریم و شیوع بیماری کرونا نیز روی نرخ مرگ و میر تاثیر بیشتری داشته است.

وی اظهار کرد: در مجموع شاخص های نرخ باروری در دانشگاه علوم پزشکی در استان و کشور کاهش یافته و طبیعی است که جمعیت نسبت به دهه های ۸۰ و ۹۰ کاهش یابد.

رودری تصریح کرد: در سرجمع استان کرمان نرخ مهاجرت به استان های دیگر تقریبا صفر است اما مهاجرت درون استانی خیلی زیاد است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان درباره تعیین تکلیف ادارات ثبت احوال شهرستان های استان کرمان گفت: برای پروژه های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۸۰ و ۹۰ درصد اعتبار گذاشته شده تا تکمیل شوند.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: مبنای هر سیاست گذاری که در حوزه های اجتماعی بخواهیم انجام بدهیم، ثبت احوال است و ثبت وقایع حیاتی کار مهمی است.

وی افزود: تحلیل چهار واقعه ولادت، وفات، ازدواج و طلاق در حوزه اجتماعی با هر علتی که باشد، ضرورت دارد و در سیاست گذاری ها مهم است.

فداکار با اشاره به آمار اعلام شده در زمینه افزایش طلاق بیان کرد: یکی از مواردی که به افزایش طلاق دامن زد، قانون طلاق توافقی بود و آمار به ما هشدار می دهد که در چه حوزه ای چه اقدامی انجام بدهیم و در سیاست گذاری و اجرا دقت لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام




نرخ مهاجرت کرمانی‌ها به استان‌های دیگر تقریبا صفر است 

منبع: ایـسنا
? نرخ مهاجرت کرمانی‌ها به استان‌های دیگر تقریبا صفر است