نحوه ثبت نام نوآموزان کلاس اولی در سال تحصیلی جدید

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کرمان گفت: نوآموزان متولد نیمه دوم سال ۹۴، نیمه اول سال ۹۵ و مهرماه سال ۹۵ می‌توانند در کلاس اول ثبت نام کنند. عباس ضیا در نشست تخصصی با مدیران مدارس استان کرمان در بستر شبکه، با تقدیر و تشکر از مدیران مدارس استان در زمینه پیگیری آموزش به […]

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کرمان گفت: نوآموزان متولد نیمه دوم سال ۹۴، نیمه اول سال ۹۵ و مهرماه سال ۹۵ می‌توانند در کلاس اول ثبت نام کنند.

عباس ضیا در نشست تخصصی با مدیران مدارس استان کرمان در بستر شبکه، با تقدیر و تشکر از مدیران مدارس استان در زمینه پیگیری آموزش به صورت حضوری از ۱۴ فروردین ماه سال جاری گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان دوره ابتدایی در کلاس درس حضور دارند.

به گفته او در دوران شیوع کرونا در مدارس عشایری و روستایی کلاس‌های درس به صورت حضوری برگزار می‌شدند و معلمان در مدارس استان جلوه‌هایی از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند.

ضیا بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آزمون‌های نیمه دوم پایه ششم ابتدایی در استان به صورت هماهنگ شهرستانی برگزار می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای طرح تثبیت یادگیری ویژه دانش آموزان پایه‌های اول «ریاضی و فارسی» و پایه دوم «فارسی، ریاضی و علوم» خبر داد و گفت: هزینه این طرح بر اساس لیست اعلامی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق به حساب مدارس واریز می‌شود.

او می‌گیود: براساس آن‌چه قانون مشخص کرده سال تحصیلی تا پایان اردیبهشت‌ماه بوده لذا می‌بایستی از تمامی وقتی که در اختیار ما قرار دارد برای آموزش استفاده کنیم و هیچ آزمونی طی این مدت برگزار نشود، تمامی آزمون‌ها حتی در مناطق گرمسیری استان در خرداد ماه برگزار شود.

ضیا گفت: سال تحصیلی تا پایان خرداد ماه است و بعد از آزمون خرداد مدیران باید دانش آموزان دارای مشکل را شناسایی و تا پایان خرداد ماه به رفع مشکلات این دانش آموزان بپردازند.

فت فتو کرمان کرمان




نحوه ثبت نام نوآموزان کلاس اولی در سال تحصیلی جدید

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? نحوه ثبت نام نوآموزان کلاس اولی در سال تحصیلی جدید