نتایج کنکور اعلام شد

نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از سوی سازمان سنجش اعلام شد. به گزارش فت فتو،  آزمون ورودی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از هشتم تیر ماه آغاز شد و فرآیند برگزاری آن به مدت ۴ روز ادامه داشت. یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۲۲۰ داوطلب در بزرگ‌ترین آزمون آزمایشی […]

نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از سوی سازمان سنجش اعلام شد.

به گزارش فت فتو،  آزمون ورودی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از هشتم تیر ماه آغاز شد و فرآیند برگزاری آن به مدت ۴ روز ادامه داشت. یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۲۲۰ داوطلب در بزرگ‌ترین آزمون آزمایشی کشور برای ورود به دانشگاه‌ها با یکدیگر رقابت کردند. ۹۱۵ هزار  و ۴۱ داوطلب زن و تعداد شرکت‌کنندگان مرد کنکور ۵۷۴ هزار و ۱۷۹ نفر اعلام شده است.

بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از یک میلیون و ۱۵۷ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده‌اند که از این تعداد ۵۳۰ هزار داوطلب در رشته‌های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته می‌شوند. 

طبق اعلام مسئولان سازمان سنجش ، نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۱، اواخر شهریور ماه اعلام می‌شود. 

به گزارش فت فتو و به رغم اعلام نتایج اولیه، به دلیل کثرت مراجعات داوطلبان به سایت سازمان سنجش ، عملکرد این سایت کُند شده و دسترسی به لینک بارگذاری اطلاعات داوطلب برای دیدن نتایج با مشکل رو برو شده است.

نتهای پیام




نتایج کنکور اعلام شد

منبع: ایـسنا
? نتایج کنکور اعلام شد