نتایج چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن در کرمان اعلام شد

به دنبال اعلام نتایج مرحله استانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه کرمان، ۱۱ نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام مصطفی بساوند، رئیس امور قرآنی اداره اوقاف کرمان امروز، ۱۲ مهرماه در نشست خبری که به مناسبت دهه وقف در امام‌زاده محمد(ع) شهر کرمان […]

به دنبال اعلام نتایج مرحله استانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه کرمان، ۱۱ نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام مصطفی بساوند، رئیس امور قرآنی اداره اوقاف کرمان امروز، ۱۲ مهرماه در نشست خبری که به مناسبت دهه وقف در امام‌زاده محمد(ع) شهر کرمان برگزار شد، به بیان گزارشی از نتایج مرحله استانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه پرداخت.

وی با بیان اینکه از مجموع ۹۸۴ نفری که در مرحله شهرستانی برای مسابقات قرآنی ثبت نام کردند، ۸۵۰ نفر در آزمون شرکت کرده و ۲۳۷ نفر به مرحله استانی در رشته‌های حفظ(۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل)، اذان، تحقیق، ترتیل راه یافتند.

بساوند ادامه داد: در مرحله استانی نیز از ۲۳۷ نفر راه یافته، در رشته‌های حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل، قرائت(تحقیق و ترتیل) و اذان ۱۱ نفر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند که این مرحله نیمه نهایی ۲۶ مهرماه به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و افرادی که حد نصاب نمره را کسب کنند به مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اداره اوقاف راه پیدا می‌کنند.

 

انتهای پیام




نتایج چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن در کرمان اعلام شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? نتایج چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن در کرمان اعلام شد