نباید در باد بازی با استقلال بخوابیم/ باید به تکامل بیشتری برسیم

رفسنجان – سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: اگر تیم و بازیکنان در خواب بازی قبلی برابر استقلال بمانیم در بازی فردا قطعاً اذیت می‌شویم. به گزارش فت فتو، محمد ربیعی، چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان اظهار داشت: فردا یکی از بازی‌های مهم و سخت ما در آخرین ایستگاه نیم […]

رفسنجان – سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: اگر تیم و بازیکنان در خواب بازی قبلی برابر استقلال بمانیم در بازی فردا قطعاً اذیت می‌شویم.

به گزارش فت فتو، محمد ربیعی، چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان اظهار داشت: فردا یکی از بازی‌های مهم و سخت ما در آخرین ایستگاه نیم فصل ما است. پیکان تیم خوبی است و کادر فنی خوبی دارد.

وی افزود: ما بعد از بازی با استقلال بیشتر وقت مان را مشغول ریکاوری بودیم. کیفیت دو تیم نوید این را می‌دهد که بازی بسیار خوبی را از نظر فنی شاهد باشیم. برای دو تیم آرزوی سلامتی می‌کنم.

وی بیان کرد: تیم مس در بازی با استقلال خوب بازی کرد اما آن بازی گذشته است. به نظرم در دیدار با استقلال، کیفیت تیم ما دیده شد چون برابر استقلال بود و بازتاب بیشتری یافت.

سرمربی مس رفسنجان افزود: مقابل صنعت نفت، تراکتور، گل‌گهر و ذوب‌آهن هم خیلی خوب بازی کردیم. مسیری را طی می‌کنیم که فعلاً خوب در آن ظاهر شدیم. قطعاً ایراداتی داریم اما باید به تکامل بیشتری برسیم.

ربیعی تصریح کرد: اگر تیم و بازیکنان در خواب بازی قبلی برابر استقلال بمانیم، در بازی فردا قطعاً اذیت می‌شویم. البته با تجربه‌هایی که سراغ دارم فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ دهد و بازیکنانم با هوش بالا در زمین حاضر می‌شوند.

وی درباره مصدومان تیمش گفت: فقط مهدی کیانی به دلیل مصدومیت نداریم و بقیه بازیکنان را در اختیار داریم. قائم اسلامی‌خواه به تمرینات گروهی برگشته و محمدحسین کریم‌زاده هم به بازی برگشته و می‌تواند دقایقی برای ما بازی کند.

کد خبر ۵۳۹۸۵۴۶




نباید در باد بازی با استقلال بخوابیم/ باید به تکامل بیشتری برسیم

منبع: مــهر
? نباید در باد بازی با استقلال بخوابیم/ باید به تکامل بیشتری برسیم