نارضایتی مردم از وضعیت بازار در بردسیر/ نظارت عامل مهم در پیشگیری از گران‌فروشی

افشین صالحی گفت: مطالبات مردمی حاکی از نارضایتی آنها از وضعیت بازار در بردسیر دارد. افشین صالحی نژاد دادستان بردسیر در گفتگو با خبرنگار  فت فتو، ضمن اشاره به مطالبات مردم از مسئولان  در بحث گرانی و تنظیم بازار گفت: مردم به خاطر نابسامانی ها در بحث قیمت ها و کمبود برخی کالاها حس رضایتمندی […]

افشین صالحی گفت: مطالبات مردمی حاکی از نارضایتی آنها از وضعیت بازار در بردسیر دارد.

افشین صالحی نژاد دادستان بردسیر در گفتگو با خبرنگار  فت فتو، ضمن اشاره به مطالبات مردم از مسئولان  در بحث گرانی و تنظیم بازار گفت: مردم به خاطر نابسامانی ها در بحث قیمت ها و کمبود برخی کالاها حس رضایتمندی نسبت به بازار ندارند. 

وی افزود: کمبود برخی کالاها در شهرستان در حالیکه در شهرستان های اطراف همان کالاها وجود دارد اصلا مورد پذیرش نیست.

صالحی به لزوم نظارت مستمر و پیگیر بر بازار اشاره کرد و گفت: در بحث نظارت بر  بازار ۴  تیم نظارتی تشکیل شده است که ضمن نظارت بر اصناف  بازرسی انبارها برای مشخص نمودن انبارهای قانونی از غیرقانونی در اولویت کاری است. 

وی تاکید کرد: نظارت عاملی برای پیشگیری است و ضعف ما در انجام وظایفمان متاسفانه پای شخص ما نوشته نمی شود و پای شخصیت حقوقی ما نوشته می شود بنابراین از همین امروز با جدیت باید نظارت را در اولویت کاری خود قرار دهیم به خصوص بعضی از مطالبات از اصناف و صنعت و معدن که به صورت فوری باید رسیدگی شود. 

صالحی بیان کرد: همه برخوردها با متخلفین و همچنین تشویق منصفین رسانه ای خواهد شد و ان شاءالله با همکاری و کار جهادی جلوی بی نظمی در بازار را بگیریم و شاهد رضایت مردم باشیم.  

وی از اتاق اصناف، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی خواست تا هر چه سریعتر بازرسان خود را معرفی کنند و در کنار این بازرسان یک نیروی بسیجی برای نظارت بر سلامت و بهداشت جامعه حضور داشته باشد و بر کار کلنیک ها نظارت شود و مواردی که با جان مردم بازی می شود باید تعطیل شود. 

دادستان بردسیر از عملکرد برخی دستگاه های اجرایی انتقاد کرد و افزود: دستگاه های اجرایی باید وظایف خود را به خوبی انجام  و کارآمدی را به مردم نشان دهند. 

وی اظهار کرد: بردسیر به لحاظ وجود کشاورزان و عشایر به خصوص در این فصل توزیع نهاده ها نظارت شود تا در عین حفظ کرامت انسانی عدالت در توزیع و قیمت ها رعایت شود. 

دادستان بردسیر در پایان گفت: در بحث کالاهای یارانه ای با توجه به نیاز شهرها و روستاهای شهرستان، اداره صنعت و معدن با همکاری بسیج سهمیه کالاهای یارانه ای را برای این مناطق جذب و توزیع کنند.

انتهای پیام/شاه حیدری




نارضایتی مردم از وضعیت بازار در بردسیر/ نظارت عامل مهم در پیشگیری از گران‌فروشی

منبع:آرمـان
? نارضایتی مردم از وضعیت بازار در بردسیر/ نظارت عامل مهم در پیشگیری از گران‌فروشی