میقات صالحین در عنبرآباد برگزار شد

ظهر امروز قبل از نماز جمعه اجتماع میقات صالحین در مصلی عنبرآباد برگزار شد. به گزارش فت فتو؛ ظهر امروز قبل از نماز جمعه در محل مصلی شهرستان عنبرآباد اجتماع میقات صالحین با شرکت حلقه نوجوانان و جوانان خواهر و برادر با حضور مسئولان برگزار شد. حجت الاسلام محمدی سلیمانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه […]

ظهر امروز قبل از نماز جمعه اجتماع میقات صالحین در مصلی عنبرآباد برگزار شد.

به گزارش فت فتو؛ ظهر امروز قبل از نماز جمعه در محل مصلی شهرستان عنبرآباد اجتماع میقات صالحین با شرکت حلقه نوجوانان و جوانان خواهر و برادر با حضور مسئولان برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی سلیمانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه عنبرآباد گفت: به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج اجتماع میقات صالحین با شرکت حلقه نوجوانان خواهر و برادر در محل مصلای نمازجمعه این شهرستان برگزار شد.

 
مسئول تعلیم و تربیت سپاه عنبرآباد درحاشیه برگزاری این اجتماع گفت: حلقه‌های صالحین با ایجاد یک نظام معرفتی، تربیتی و بصیرتی در قالب حلقه‌های منسجم و استفاده از ظرفیت‌های علمی و معنوی نظام اسلامی، موجبات ارتقای آحاد بسیجیان را در ابعاد مختلف فراهم می‌کند.وی با اشاره به اهمیت تشکیل حلقات صالحین در پایگاه‌ها اظهار داشت: حلقات شجره طیبه صالحین یکی از مهمترین ارکان پایگاه‌ها محسوب می‌شود.
 
وی افزود: حلقه‌های صالحین با ایجاد یک نظام معرفتی، تربیتی و بصیرتی در قالب حلقه‌های منسجم و مرتبط در سطوح مختلف بسیجیان و استفاده از ظرفیت‌های علمی و معنوی نظام اسلامی، موجبات ارتقای آحاد بسیجیان را در ابعاد مختلف فراهم می‌کند. 
 

انتهای پیام/بهادری 




میقات صالحین در عنبرآباد برگزار شد

منبع:آرمـان
? میقات صالحین در عنبرآباد برگزار شد