میثم پاریزی خبر داد: اعزام ۱۰ ورزشکار و مربی از استان کرمان به رقابت‌های کشورهای اسلامی

میثم پاریزی با اعلام این خبر به برنا گفت: فرزاد فروزی به عنوان مربی بدنساز و سینا منشازاده به عنوان ورزشکار از کرمان در قالب تیم ملی پارا تیراندازی با کمان، ایران را در پنجمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی – قونیه ۲۰۲۲ همراهی می‌کنند. او با بیان این که ۴ ژیمناست کرمانی هم در […]

میثم پاریزی با اعلام این خبر به برنا گفت: فرزاد فروزی به عنوان مربی بدنساز و سینا منشازاده به عنوان ورزشکار از کرمان در قالب تیم ملی پارا تیراندازی با کمان، ایران را در پنجمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی – قونیه ۲۰۲۲ همراهی می‌کنند.

او با بیان این که ۴ ژیمناست کرمانی هم در مسابقات کشورهای اسلامی حاضر هستند و در تیم ملی عضویت دارند، می‌گوید: مهدی احمد کهنی به عنوان ورزشکار ژیمناستیک هنری، امیر حسین بنی‌اسد به عنوان ورزشکار ایروبیک، محمد مهرتاش مربی ایروبیک و مبین محمدابراهیمی به عنوان سرپرست تیم‌های ملی ژیمناستیک هنری و ایروبیک کاروان ایران را در رقابت های کشورهای اسلامی همراهی می کنند.

به گفته پاریزی؛ تیم ملی ژیمناستیک هنری به عنوان اولین گروه از تیم ملی کشورمان برای شرکت در بازی های کشورهای اسلامی روز یکشنبه عازم ترکیه شد.

او می‌افزاید: مهدی احمدکهنی، محمدرضا خسرونژاد و محمدرضا حمیدی اعضای تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران در این مسابقات را تشکیل می‌دهند و مسعود جودی به عنوان مربی و مبین ابراهیمی به عنوان سرپرست تیم ملی را همراهی می‌کنند.

پاریزی به اعزام گروه دوم نیز اشاره و عنوان کرد: گروه دوم از ژیمناستیک متشکل از تیم ملی ایروبیک با ترکیب سعید نجفی، امیرحسین بنی‌اسد، علی خلیلی و علیرضا نبی‌پور روز چهارشنبه نوزدهم مرداد عازم ترکیه خواهد شد.

او ادامه داد: محمد مهرتاش به عنوان مربی هدایت ملی پوشان ایروبیک را بر عهده دارد.

پاریزی می‌گوید: در تیم ملی هندبال افشین صادقی و سلامان بربط، نیز حضور دارند و به عنوان ملی‌پوشان کرمانی عازم این مسابقات می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در تیم ملی شنای جانبازان و معلولان، محمد کریم‌زاده و سینا ضیغمی شناگر هستند که با توجه به موارد مذکور، ۱۰ ورزشکار و مربی از استان کرمان عازم این مسابقات خواهند شد.

میثم پاریزی در پایان گفت: ضمن آرزوی موفقیت برای این ورزشکارانِ عزیز و مربیان پرتلاش کرمانی، امید داریم که این عزیزان بتوانند در این رقابت‌ها روی سکو بروند و همچنین مدال کسب کنند.

پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی  ۱۷ تا ۲۷ مرداد در قونیه ترکیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام




میثم پاریزی خبر داد: اعزام ۱۰ ورزشکار و مربی از استان کرمان به رقابت‌های کشورهای اسلامی

منبع: بــرنا
? میثم پاریزی خبر داد: اعزام ۱۰ ورزشکار و مربی از استان کرمان به رقابت‌های کشورهای اسلامی