موزه «نفت سوزها» در کرمان بازگشایی شد

کرمان – پیگیری های رسانه ای در نهایت موجب شد درب موزه نفت سوزها پس از ماه ها تعطیلی به روی گردشگران باز شود. به گزارش فت فتو، موزه نفت سوزه‌ای کرمان که در یکی از بناهای ارزشمند تاریخی شهر کرمان بنا شده است پس از ماه‌ها تعطیلی سرانجام عصر یکشنبه به روی مردم بازگشایی […]

کرمان – پیگیری های رسانه ای در نهایت موجب شد درب موزه نفت سوزها پس از ماه ها تعطیلی به روی گردشگران باز شود.

به گزارش فت فتو، موزه نفت سوزه‌ای کرمان که در یکی از بناهای ارزشمند تاریخی شهر کرمان بنا شده است پس از ماه‌ها تعطیلی سرانجام عصر یکشنبه به روی مردم بازگشایی شد.

فت فتو در گزارش «تعطیلی سوال برانگیز موزه نفت سوزها در کرمان / لزوم بازگشایی فوری» به این موضوع پرداخت و در نهایت پس از رفع مشکلات موجود موزه بازگشایی شد. مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان کرمان در این مراسم گفت: این موزه یکی از پتانسیل‌های کم نظر گردشگری در کشور محسوب می‌شود که در یکی از بناهای تاریخی کرمان به خانم باغ حاج آقا قرار دارد.

موزه «نفت سوزها» در <a href=کرمان بازگشایی شد” height=”400″ src=”https://media.mehrnews.com/d/2021/03/03/4/3708540.jpg” width=”600″>

وی عنوان کرد: تغییر تحولاتی در زمینه مدیریت موزه در سطح وزارت نفت انجام شد که موجب وقفه بعد از محدودیت‌های کرونایی شد و در نهایت امروز شاهد هستیم درب‌های موزه باز شده و مردم و گردشگران می‌توانند از این مکان تاریخی بازدید کنند.

وی افزود: صنعت گردشگری در کرمان یکی از مهمترین زمینه‌های اقتصادی و توسعه محسوب می‌شود که بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری و موزه‌ها از ارکان آن محسوب می‌شود.

کد خبر ۵۴۹۶۸۵۷




موزه «نفت سوزها» در کرمان بازگشایی شد

منبع: مــهر
? موزه «نفت سوزها» در کرمان بازگشایی شد