مورایس پس از تساوی برابر مس رفسنجان: اگر قرار بود تیمی برنده شود، سپاهان بود

سرمربی سپاهان می‌گوید که تیمش مستحق پیروزی برابر مس رفسنجان بوده است. به گزارش فت فتو، سپاهان و مس رفسنجان امروز (جمعه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل رسیدند. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی به شکلی بود که هر دو تیم به […]

سرمربی سپاهان می‌گوید که تیمش مستحق پیروزی برابر مس رفسنجان بوده است.

به گزارش فت فتو، سپاهان و مس رفسنجان امروز (جمعه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل رسیدند.

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی به شکلی بود که هر دو تیم به دنبال پیروزی بودند. در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. در نیمه دوم هم موقعیت داشتیم و اگر قرار بود تیمی برنده باشد، سپاهان بود.

او درباره تاثیر نبود شهریار مغانلو در دیدار با مس گفت: ما ۱۱ بازیکن در زمین داشتیم. مغانلو در بازی قبلی نبود و ما هم نمی‌توانیم ۱۲ بازیکن در زمین بگذاریم. اشتباه گفتید که او در دیدار قبلی در ترکیب بود. وقتی شهریار بازی می‌کند، نمی‌توانم بازیکن دیگری را در زمین بگذارم. شهریار هم وقتی به بازی آمد مانند دیدار قبلی عملکرد خوبی داشت. عیسی مرادی و مغانلو هر دو بازیکنان خوبی هستند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلات جام جهانی به تیمش لطمه می‌زند، تصریح کرد: جام جهانی پیش رو است. چه بگویم؟ 

مورایس درباره مس رفسنجان در بازی امروز توضیح داد: تیم خوبی هستند و رقابت سختی دارند. مس رفسنجان گل‌های زیادی دریافت نکرده و موقعیت‌های زیادی هم نداده‌ است. در این بازی سه موقعیت خیلی خوب درست کردیم و در کل بازی خیلی خوبی بود.

انتهای پیام




مورایس پس از تساوی برابر مس رفسنجان: اگر قرار بود تیمی برنده شود، سپاهان بود

منبع: ایـسنا
? مورایس پس از تساوی برابر مس رفسنجان: اگر قرار بود تیمی برنده شود، سپاهان بود