مه آلود بودن منطقه امکان استفاده از بالگرد را نمی دهد/ فعالیت ۳۰۰ گروه جهادی در مناطق سیل زده

سردار محمد علی نظری با بیان اینکه به بیش از ۳۰۰ روستا دسترسی نداریم، گفت: بالگرد در آن مناطق نمی تواند برود و راه زمینی نیز بسته است و بنابراین با فروکش کردن مه به مردم آن مناطق کمک خواهیم کرد. سردار محمد علی نظری در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به وقوع سیل […]

سردار محمد علی نظری با بیان اینکه به بیش از ۳۰۰ روستا دسترسی نداریم، گفت: بالگرد در آن مناطق نمی تواند برود و راه زمینی نیز بسته است و بنابراین با فروکش کردن مه به مردم آن مناطق کمک خواهیم کرد.

سردار محمد علی نظری در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به وقوع سیل در استان کرمان گفت: در استان به مدت زمان کم، دو سیل اتفاق افتاد اما سیل اخیر بسیار گسترده تر و میزان بارندگی آن بیشتر بوده است.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه میزان بارندگی در شهرستان های رودبار جنوب، منوجان، ریگان و برخی از نقاط دیگر بیشتر بوده است، عنوان کرد: تمام ارکان سپاه و پایگاه های مقاومت و همچنین گروه های جهادی به حالت آماده باش بودند و تمامی دستگاه ها را در مناطقی که احتمال ایجاد مشکل وجود داشت را آماده کرده بودیم.

وی بیان کرد: بیشترین میزان آبگرفتگی را از روز گذشته در مناطق مختلف رودبار جنوب و منوجان داشته ایم و بر همین اساس دستگاه هایی را برای رها سازی آب و جلوگیری از ورود آب به مناطق مسکونی، به مناطق سیل زده انتقال داده ایم.

اسکان مردم و توزیع موادغذایی فعالیت شبانه نیروهای سپاه در منطقه

این مقام مسئول با اشاره به میزان بارندگی در رودبار جنوب به میزان بیش از ۲۷۰ میلیمتر که در سالیان اخیر بی سابقه بوده است، اظهار کرد: از بالا دست، با روان شدن آب ها برخی از سیل بندها مانند نهضت آباد زهکلوت شکسته و آب وارد مناطق مسکونی شده است.

سردار نظری بیان کرد: همکاران ما دیشب تا صبح امروز در حال جا به جایی، اسکان مردم و توزیع مواد غذایی در منطقه بوده اند و امروز با توجه به اینکه مه وجود دارد از بالگرد نمی توانیم استفاده کنیم اما بالگردهای ما برای کمک رسانی آماده هستند.

مه آلود بودن منطقه امکان استفاده از بالگرد را نمی دهد

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه به بیش از ۳۰۰ روستا دسترسی نداریم، تصریح کرد: بالگرد در آن مناطق نمی تواند برود و راه زمینی نیز بسته است و بنابراین با فروکش کردن مه به مردم آن مناطق کمک خواهیم کرد.

وی ضمن اشاره به اینکه گروه های جهادی به مناطق سیل زده با کف کش و سایر دستگاه هایی که در اختیار دارند به منظور تخلیه آب و کمک به مردم گسیل شده اند، ادامه داد: در مناطق سیل زده شهرستان منوجان نیز با بیش از ده روستا ارتباط نداریم که امیدواریم با دستگاه هایی که در اختیار داریم بتوانیم مسیرها را اصلاح و راه روستاها را هموار کنیم.

فعالیت ۳۰۰ گروه جهادی در مناطق سیل زده

این مقام مسئول تصریح کرد: کلیه گروه های جهادی شناسنامه دار جنوب و شرق در مناطق سیل زده حضور دارند و تمامی گروه های پایگاهی ما در شهرستان های جنوبی و شرقی فعال شده اند و تاکنون بیش از ۳۰۰ گروه جهادی مشغول به فعالیت در مناطق محلی خودشان هستند.

سردار نظری با بیان اینکه ما در منطقه نیاز به نیروی انسانی نداریم، خاطر نشان کرد: اما کمک های نقدی و غیر نقدی از قبیل مواد غذایی، کمپوت جات، کنسروجات، پتو، زیر انداز، چادر، لباس نو، آرد را برای مناطق سیل زده تا زمانی که مردم به زندگی عادی خود باز گردند، نیاز است.

انتهای پیام/م




مه آلود بودن منطقه امکان استفاده از بالگرد را نمی دهد/ فعالیت ۳۰۰ گروه جهادی در مناطق سیل زده

منبع:آرمـان
? مه آلود بودن منطقه امکان استفاده از بالگرد را نمی دهد/ فعالیت ۳۰۰ گروه جهادی در مناطق سیل زده