مهلتِ ارسال اثر به «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان» تمدید شد

فت فتو/کرمان دبیر «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان»، از تمدید مهلت فرستادن اثر به این جشنواره تا چهارم شهریورماه خبر داد. مجتبی احمدی امروز ۲۲ مردادماه گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر تعدادی از شاعران، مهلت فرستادن اثر به جشنواره که تا ۲۰ مردادماه اعلام شده بود، به‌مدت ۱۵ روز تا جمعه چهارم شهریورماه تمدید […]

فت فتو/کرمان دبیر «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان»، از تمدید مهلت فرستادن اثر به این جشنواره تا چهارم شهریورماه خبر داد.

مجتبی احمدی امروز ۲۲ مردادماه گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر تعدادی از شاعران، مهلت فرستادن اثر به جشنواره که تا ۲۰ مردادماه اعلام شده بود، به‌مدت ۱۵ روز تا جمعه چهارم شهریورماه تمدید شد و این زمان دیگر تمدید نخواهد شد.

وی با اشاره به این‌که «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان» با استقبال خوب شاعران فارسی‌زبان، عرب‌زبان و انگلیسی‌زبان روبه‌رو شده، افزود: تاکنون شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف کشورمان ایران و همچنین از کشورهایی همچون افغانستان، عراق، استرالیا، لبنان، تانزانیا، سوریه، آفریقای جنوبی، پاکستان، یمن و … داشته‌ایم.

دبیر «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان» ادامه داد: از هفته جاری، کار بررسی مقدماتی آثارِ رسیده به جشنواره در دبیرخانه آغاز خواهد شد که در این مرحله، تطبیق شعرها با معیارهای ذکرشده در فراخوان جشنواره مدنظر قرار می‌گیرد و پس از حذف نام شاعران و کدگذاری، آثار وارد مرحله اول داوری می‌شوند.

احمدی از انجام مرحله نهایی داوری در اواخر شهریورماه ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: داوری جشنواره با حضور جمعی از شاعران و صاحب‌نظران عرصه شعر انجام می‌شود و داوران توسط شورای تخصصی جشنواره انتخاب خواهند شد.

وی در پایان گفت: اسامی شاعران راه‌یافته به مرحله نهایی جشنواره، در مهرماه ۱۴۰۱ اعلام خواهد شد.

انتهای پیام




مهلتِ ارسال اثر به «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان» تمدید شد

منبع: ایـسنا
? مهلتِ ارسال اثر به «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان» تمدید شد