مهار تورم به یکی از ضرورت های اقتصاد کشور تبدیل شده است

کرمان – رئیس کل دادگستری کرمان با اشاره به شعار سال جاری بر لزوم تحقق مهار تورم در اقتصاد کشور تاکید کرد. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی ظهر یکشنبه در دیدار نوروزی اعضای شورای قضائی استان کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: تورم افسارگسیخته ای […]

کرمان – رئیس کل دادگستری کرمان با اشاره به شعار سال جاری بر لزوم تحقق مهار تورم در اقتصاد کشور تاکید کرد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی ظهر یکشنبه در دیدار نوروزی اعضای شورای قضائی استان کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: تورم افسارگسیخته ای که در کشور وجود دارد، موجب نارضایتی مردم و فشار اقتصادی به اقشار مختلف جامعه شده است که این موضوع در سال جاری باید مهار شود تا با کاهش تورم، وضعیت معیشت مردم ارتقا یابد.

وی ادامه داد: در سالی که با تدبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان مهار تورم و افزایش تولید نامگذاری شده است، باید نهایت تلاش از سوی دولت مردان و تمامی مسئولان صورت گیرد تا به منویات معظم له جامه عمل پوشانده شود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به اینکه سیاست‌های مورد نظر قوه قضائیه در سال جدید تدوین و ابلاغ شده است، ادامه داد: ۱۳ برنامه و اولویت برای قوه قضائیه در سال ۱۴۰۲ مبتنی بر سند تحول و تعالی قضائی تدوین شده است و مقرر است با کارهای کارشناسی در سطح ملی اجرایی گردند.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی تصریح کرد: امیدواریم در سال جدید با تلاش و همت بیشتر بتوانیم زمینه خدمت بهتر و بیشتر را برای ملت شریف فراهم کنیم.

کد خبر ۵۷۴۱۰۳۸




مهار تورم به یکی از ضرورت های اقتصاد کشور تبدیل شده است

منبع: مــهر
? مهار تورم به یکی از ضرورت های اقتصاد کشور تبدیل شده است