مهاجری: با تساوی مقابل مس رفسنجان ریکاوری ذهنی شدیم

فت فتو/خوزستان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با تساوی برابر مس رفسنجان کمی ریکاوری ذهنی شدیم تا برای بازی با ذوب آهن آماده شویم.  رضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی با مس رفسنجان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: باید خوشحال باشیم که بعد از دو، سه بازی […]

فت فتو/خوزستان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با تساوی برابر مس رفسنجان کمی ریکاوری ذهنی شدیم تا برای بازی با ذوب آهن آماده شویم. 

رضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی با مس رفسنجان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: باید خوشحال باشیم که بعد از دو، سه بازی که گل های زیادی دریافت کردیم که نمی دانم حق مان بود یا نبود، امشب توانستیم دروازه مان مقابل تیم شایسته مس رفسنجان بسته نگه داریم.

به گزارش فت فتو وی ادامه داد: امروز با تیم سخت کوش مس رفسنجان بازی داشتیم. تیمی که امسال کم گل خورده و جزو تیم های بالای جدول است. کادر فنی و بازیکنان آن نیز شایسته تقدیر هستند. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. امروز جانانه جنگیدند و این در حالی است که پیش از این گفته می شد بازیکنان ما با هم اختلاف دارند و این ها حرف هایی بود که از بیرون به تیم ما تزریق می شد و ما را در جاهایی به عقب انداخت ولی امروز دیدید تیم ما با حداقل ها جنگید. 

وی بیان کرد: شاید دستمان برای تعویض بسته بود اما بازیکنانی که به عنوان یار تعویضی وارد شدند توانستند حداقل ها را معنا کنند. این تساوی برای ما بعد از آن نتایج هفته های گذشته از نظر روحی روانی بسیار خوب است و کمی ریکاوری ذهنی شدیم تا برای بازی با ذوب آهن آماده شویم. 

مهاجری خاطرنشان کرد: وظیفه من در مستطیل سبز است و تلاش می کنم تیمم به شرایط گذشته برگردد. امروز توانستیم فوتبال سخت کوشی به نمایش بگذاریم و بازیکنانم پشت هم بودند و یک امتیاز باارزش گرفتیم. به مس رفسنجان چندان موقعیت ندادیم و توانستیم موقعیت هم خلق کنیم. امیدوارم در ادامه موفق باشیم. 

انتهای پیام




مهاجری: با تساوی مقابل مس رفسنجان ریکاوری ذهنی شدیم

منبع: ایـسنا
? مهاجری: با تساوی مقابل مس رفسنجان ریکاوری ذهنی شدیم