منطقه ویژه اقتصادی «جازموریان» راه‌اندازی می‌شود

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان با اشاره به پیگیری‌های ملی و استانی برای راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی جازموریان گفت: با راه‌اندازی این منطقه، شاهد اشتغال پایدار و افزایش سرمایه‌گذاری در منطقه خواهیم بود. منصور شکراللهی در گفت‌وگو با فت فتو در کهنوج اظهار داشت: نخستین جلسه رفع موانع اداری و سرمایه‌گذاری منطقه ویژه […]


نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان با اشاره به پیگیری‌های ملی و استانی برای راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی جازموریان گفت: با راه‌اندازی این منطقه، شاهد اشتغال پایدار و افزایش سرمایه‌گذاری در منطقه خواهیم بود.

منصور شکراللهی در گفت‌وگو با فت فتو در کهنوج اظهار داشت: نخستین جلسه رفع موانع اداری و سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی جازموریان  با حضور استاندار کرمان و فرمانداران پنج شهرستان جنوبی در محل استانداری کرمان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این راستا با پیگیری‌های مستمر، جلسه بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری این طرح بزرگ با حضور مدیرعامل بانک سپه، مدیران عامل شرکت ملی صنایع مس ایران و چند شرکت سرمایه‌گذاری در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه پس از بررسی آخرین اقدامات و پیگیری‌های انجام شده در مورد منطقه ویژه اقتصادی جازموریان  سرمایه‌گذاران و مسئولان جهت هم‌افزایی و تسریع در آغاز عملیات اجرایی این پروژه با هم به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

 شکراللهی ضمن تقدیر و تشکر ازاقدامات تمامی مسئولان محلی و ملی خاطرنشان کرد: با راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی  علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار،زمینه سرمایه‌گذاری‌های بیشتر ی را در منطقه به دنبال خواهد داشت.

وی یادآور شد:  در این نشست بر تسهیل در رفع موانع اجرایی و  سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی جازموریان تأکید شد.

انتهای پیام/۲۶۵۵/ب/م





منطقه ویژه اقتصادی «جازموریان» راه‌اندازی می‌شود

منبع: فــارس
? منطقه ویژه اقتصادی «جازموریان» راه‌اندازی می‌شود