ممنوعیت های تردد دوهفته ای در کرمان تشریح شد

فت فتو/کرمان رییس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: به منظور پیشگیری و قطع زنجیره ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی شهروندان، خروج تمامی خودروها با پلاک بومی از شهرها و ورود خودروی های غیربومی به شهرهای دیگر ممنوع است. سرهنگ”علی رضایی” امروز ۲۴ مردادماه اظهار کرد: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با […]

فت فتو/کرمان رییس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: به منظور پیشگیری و قطع زنجیره ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی شهروندان، خروج تمامی خودروها با پلاک بومی از شهرها و ورود خودروی های غیربومی به شهرهای دیگر ممنوع است.

سرهنگ”علی رضایی” امروز ۲۴ مردادماه اظهار کرد: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت های تردد ، این ممنوعیت از ۱۲ ظهر امروز ۲۴ مرداد تا ساعت ۲۴ جمعه ۵ شهریور ماه در ورودی و خروجی تمام شهرها اعمال خواهد شد.

وی افزود: کنترل های فیزیکی و سیستمی توسط همکاران بنده در تمامی محورها صورت خواهد پذیرفت.

رضایی تصریح کرد: براساس قانون هرگونه تخلف در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد و همچنین هر خودرو در طول شبانه روز ، یکبار جریمه خواهد شد.

رییس پلیس راه شمال استان کرمان افزود: بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه خودروهایی که جریمه کرونایی دارند تا یک ماه فرصت پرداخت دارند و در غیر این صورت جریمه های آنها دو برابر خواهد شد.

وی گفت: همه مجوزهایی که تا قبل از تاریخ ۲۴ مرداد ماه از سوی هر مرجعی که صادر شده براساس مصوبه ستاد ملی کرونا باطل  و صرفاً مجوزهایی که از تاریخ ۲۴ مرداد ماه به بعد توسط  مراجع ذی صلاح آن هم در مواقع بسیار ضروری و مدت محدود صادر شده باشد، اجازه تردد خواهند داشت.

رضایی تصریح کرد: تردد بار مسافر مجاز است، اما ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافر باید یک سوم باشد.

وی ادامه داد: خروج تمامی خودروها با پلاک بومی از شهرها و ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دیگر ممنوع است و این موضوع به صورت استانی کنترل خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه خروج و ورود پلاک های غیربومی را نخواهیم داد.

رضایی افزود: خودروهای غیر بومی نیز که در شهرهای مقصد حضور دارند بایستی ظرف ۲۴ ساعت آینده این شهرها را ترک کنند و در صورت عبور از کمربندی استان های قرمز و یا نارنجی مشمول جریمه نخواهند شد.

وی در پایان از شهروندان خواست تاکید پلیس براین است که تحت هیچ شرایطی قصد سفر نکنند، چراکه در بار ترافیک سنگین خواهند ماند و چاره ای جز برگشت نخواهند داشت و به منظور پیشگیری و قطع زنجیره ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی خودشان، به دستورات ستاد ملی کرونا و همکاران بنده که در سطح جاده ها مستقر هستند ، اهتمام و جدیت بیشتیری داشته باشند.

انتهای پیام



منبع:ایـسنا
? ممنوعیت های تردد دوهفته ای در کرمان تشریح شد