ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه

به گزارش گروه استان‌ها فت فتو، کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه به همراه تنی چند از مدیران این سازمان، به مناسبت هفته دولت تا پایان این هفته در محل سالن جلسات با مردم ملاقات می‌کنند. کردستانی در این دیدارها علاوه بر استماع مسائل و مشکلات و پیگیری آن‌ها به مشاوره و بیان راهکارهایی […]

به گزارش گروه استان‌ها فت فتو، کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه به همراه تنی چند از مدیران این سازمان، به مناسبت هفته دولت تا پایان این هفته در محل سالن جلسات با مردم ملاقات می‌کنند.

کردستانی در این دیدارها علاوه بر استماع مسائل و مشکلات و پیگیری آن‌ها به مشاوره و بیان راهکارهایی برای رفع موانع تولید خواهد پرداخت.

گفتنی است  تا کنون بیش از ۶۰ مورد درخواست مردمی مطرح شده است که بیشتر این درخواست‌ها در رابطه با صدور مجوز احداث کارخانه در شهرک‌های صنعتی، تقسیط بدهی در پرداخت هزینه‌ها شهرک، دریافت زمین‌های تقسیطی با بهره پایین از شهرک‌ها، تجهیز شهرک‌های صنعتی به امکانات( لامپ روشنایی معابر، ترمیم آسفالت شهرک‌ها و درخت‌کاری و …) بوده است که در دستور کار مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه قرار گرفته است.

انتهای پیام/۴۱۲۹/




ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه

منبع:آنـــا
? ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه