مقابله با گرانفروشی و کم فروشی از مطالبات جدی مردم ریگان است

میرتاج الدینی گفت: گزارش های مختلفی از گرانی کالاها و خدمات نسبت به شهرستان های همجوار و نیز تفاوت قیمت ها در خود شهرستان به دادسرا واصل می‌گردد. به گزارش فت فتو، ظهر امروز رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان به دیدار دادستان ریگان رفت. در دیدار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان […]

میرتاج الدینی گفت: گزارش های مختلفی از گرانی کالاها و خدمات نسبت به شهرستان های همجوار و نیز تفاوت قیمت ها در خود شهرستان به دادسرا واصل می‌گردد.

به گزارش فت فتو، ظهر امروز رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان به دیدار دادستان ریگان رفت.

در دیدار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان با رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان در محل دادسرا پیرامون نظارت بر واحد های صنفی بحث و گفت گو شد.

در این جلسه روح الله میرتاج الدینی مقابله با گرانفروشی و کم فروشی را یکی از مطالبات جدی مردم ریگان برشمرد و اظهار کرد: گزارش های مختلفی از گرانی کالاها و خدمات نسبت به شهرستان های همجوار و نیز تفاوت قیمت ها در خود شهرستان به دادسرا واصل می‌گردد و زیبنده نیست که فروشگاه ها و واحدهای صنفی یک کالای مشابه را با قیمت هایی متفاوت ارائه کنند و لازم است اداره صمت بیشتر و جدی تر از گذشته با واحد های صنفی متخلف برخورد نمایند.

دادستان ریگان از رئیس اداره صمت شهرستان خواستند که بازرسان نظارت از بازار را به صورت مستمر انجام داده و با متخلفان برخورد کنند و ضمن ارائه ماهانه به دادسرا، جهت سنجش عملکرد، نتیجه برخوردها را به اطلاع عموم مردم نیز برسانند.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: توفیق در این راه منوط به همراهی و همکاری مردم است و باید فرایند نظارت مردمی بر بازار تقویت شود و از اقای جلالی خواستند علاوه بر سامانه های ارتباط تلفنی موجود، با استفاده از فضای مجازی و پیام رسان‌های بومی، فرایند گزارش دهی مردمی را تسهیل ببخشند.

وی در خاتمه افزود: قطعا دادسرا و شخص دادستان حامی اقداماتی است که برای مقابله با پدیده شوم گرانفروشی و کم فروشی صورت میگیرد و پشتیبان جدی آن خواهد بود.

انتهای پیام/




مقابله با گرانفروشی و کم فروشی از مطالبات جدی مردم ریگان است

منبع:آرمـان
? مقابله با گرانفروشی و کم فروشی از مطالبات جدی مردم ریگان است