معلمان با اکسیر علم مس وجود انسان‌ها را به زر تبدیل می‌کنند

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: معلمان با اکسیر علم و دانایی مس وجود انسان‌ها را به زر تبدیل می‌کنند. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از کرمان، مجید خزاعی در مراسم گرامیداشت هفته معلم سمای کرمان اظهار کرد: تعلیم و آموزش چنان با وجود مبارک پیامبر اکرم صلی‌الله […]

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: معلمان با اکسیر علم و دانایی مس وجود انسان‌ها را به زر تبدیل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از کرمان، مجید خزاعی در مراسم گرامیداشت هفته معلم سمای کرمان اظهار کرد: تعلیم و آموزش چنان با وجود مبارک پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم عجین شده بود که در راه آموزش دشواری‌های زیادی را متحمل شد و معلمان با اکسیر علم و دانایی مس وجود انسان‌ها را به زر تبدیل می‌کنند.

وی افزود: پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم نخستین آموزگار هستی بود که نگار به مکتب نرفته ما را با «اقرا باسم ربک الذی خلق» آموزش داد و بشریت را از جهل و تاریکی به نور علم و هدایت رهنمون کرد.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان اضافه کرد: الفاظ و کلمات یارای آن را ندارند که در رابطه با مقام و منزلت معلم صحبت کنم؛ چراکه نخستین معلم خداست و سپس پیامبران. پیامبران و ائمه اطهار علیهم‌السلام به خاطر امر تعلیم و آموزش مقربین درگاه الهی‌ هستند.

معلمان با اکسیر علم مس وجود انسان‌ها را به زر تبدیل می‌کنند

به گزارش آنا، غبارروبی مزار شهدای دفاع مقدس، اجرای موسیقی سنتی و اهدای لوح سپاس از دیگر برنامه‌های این اردوی یک روزه بود.

انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۱۲۱/




معلمان با اکسیر علم مس وجود انسان‌ها را به زر تبدیل می‌کنند

منبع:آنـــا
? معلمان با اکسیر علم مس وجود انسان‌ها را به زر تبدیل می‌کنند