معاون وزیر علوم: ۲۰ میلیارد تومان به مجتمع آموزش عالی بم اختصاص یافت

کرمان-فت فتو-معاون اداری مالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در سفر رئیس جمهور به استان کرمان اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه کارگاهی و آزمایشگاهی مجتمع آموزش عالی بم اختصاص خواهد یافت. علی خطیبی چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از مجتمع آموزش عالی بم به خبرنگار فت فتو گفت: این پروژه ویژه دانشکده […]

کرمان-فت فتو-معاون اداری مالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در سفر رئیس جمهور به استان کرمان اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه کارگاهی و آزمایشگاهی مجتمع آموزش عالی بم اختصاص خواهد یافت.

علی خطیبی چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از مجتمع آموزش عالی بم به خبرنگار فت فتو گفت: این پروژه ویژه دانشکده فنی و مهندسی این مجتمع بوده که سال۹۷ شروع به کار کرده و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی درباره ارتقای این مجتمع به دانشگاه افزود: دانشگاه شدن مسیر و فرایند و شاخص های خاص خود را دارد و مشکلات مربوط به مجتمع ربطی به ارتقای آن به دانشگاه ندارد.

معاون وزیر علوم اظهارداشت: برای دانشگاه شدن یکسری شاخص ها از نظر تعداد هیات علمی، تعداد رشته و همچنین تعداد گروه نیاز است که مجتمع باید این موارد را احراز کند.

به گفته وی اگر شاخص‌های در حد استاندارد موجود وزارت علوم انجام شود حتما نسبت به ارتقای این مجتمع آموزش عالی اقدام خواهد شد.

خطیبی تصریح کرد: حل کردن مشکلات مجتمع آموزش عالی بم ارتباطی با سطح و جایگاه سازمانی آن ندارد چه مجتمع آموزشی یا دانشگاه باشد فرزندان ما در این مکان تحصیل می کنند و ما وظیفه داریم که مشکلات آنها را حل کنیم .

بازدید معاون وزیر علوم از خوابگاه کانکسی مجتمع آموزش عالی بم

مشکلات خوابگاه کانکسی به‌طور ریشه‌ای حل شود 

وی همچنین با اشاره به وجود خوابگاه های کانکسی مجتمع آموزشی عالی اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد مشکلات خوابگاه این مجتمع آموزشی به طور ریشه ای و اساسی حل شود ضمن اینکه نیاز است تا در سازمان برنامه و بودجه مجوزهایی برای ساخت و احداث خوابگاه صادر شود. 

معاون وزیر علوم تاکیدکرد: قول مساعد میدهیم که مجوزهای لازم اخذ شود همچنین برای ساخت خوابگاه نیز اعتبارات لازم در نظر گرفته خواهد شد.

خطیبی رسیدگی به وضعیت خوابگاه های کانکسی مجتمع آموزش عالی بم را از مصوبات این سفر دانست.

به گزارش فت فتو بازدید معاون وزیر علوم پیرو سفر ریاست جمهوری به استان کرمان که در روزهای پنجشنبه و جمعه صورت گرفته انجام شده است و در ابتدای ورود با حضور بر مزار شهدای گمنام واقع در مجتمع آموزش عالی و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کرد 

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.




معاون وزیر علوم: ۲۰ میلیارد تومان به مجتمع آموزش عالی بم اختصاص یافت

منبع: ایرنـا
? معاون وزیر علوم: ۲۰ میلیارد تومان به مجتمع آموزش عالی بم اختصاص یافت