معاون سازمان بسیج: حاج قاسم با بسیج مستضعفین جبهه مقاومت را تشکیل داد

معاون سازمان بسیج با بیان اینکه حاج قاسم با بسیج جبهه مقاومت را تشکیل داد و گفت: مکتب شهید سلیمانی را با بسیج می‌توان ساری و جاری کرد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سردار حسین معروفی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان که با […]

معاون سازمان بسیج با بیان اینکه حاج قاسم با بسیج جبهه مقاومت را تشکیل داد و گفت: مکتب شهید سلیمانی را با بسیج می‌توان ساری و جاری کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار حسین معروفی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان که با حضور سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی بزرگ امام علی علیه السلام شهر کرمان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: از فرماندهی کل سپاه پاسداران به‌واسطه فرصتی که به من دادند تا به مردم استانم کرمان خدمت کنم، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه ۴۱ سال در هیچ عرصه‌ای برای خود تصمیم نگرفتم و این مهم را در مکتب حاج قاسم یاد گرفتم، گفت: یاد گرفتم در مکتب امام با میل امامم کار کنم، چرا که فرمانده من در امام خویش ذوب است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برای دل و هوای نفس کار نمی‌کنیم و این منصب‌ها فرصتی برای خادمی و نوکری برای مردم عزیز است تا آرامش و آسایش را برای آنها فراهم کنیم، افزود: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد گرفتیم انقلاب را با مردم تعریف کنیم چرا که مردم پای دین و انقلاب ایستادند.

وی با اشاره به اینکه سپاه، سپاه هیچ حزب و گروهی نیست و سپاه انقلاب اسلامی است، بیان کرد: سپاه جان پناه انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی و مردم عزیز است.

سردار معروفی با بیان اینکه اگر کسی بخواهد به انقلاب و امام انقلاب تعدی کند باید از سپاه که عباس انقلاب است عبور کند و ما اجازه نخواهیم داد، گفت: حاج قاسم با بسیج مستضعفین جبهه مقاومت را تشکیل داد.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی جای آقایی کردن بر مردم نیست، افزود: امام علی(ع) نمونه بارز حکومت‌داری است و ایشان خود را خادم مردم می‌دانست و مکتب حاج قاسم خود را ندیدن و عبور از خویش است.

جانشین فرمانده کل سپاه: آمریکایی‌ها نمی‌توانند یک پیروزی را بعد از انقلاب به نام خود نام ببرند
فرمانده سپاه استان کرمان: نگاه لیبرالی باعث محرومیت در استان و توسعه نامتوازن شده است
فرمانده سپاه استان کرمان: ملت ایران با وحدت واقعی پاسخ محکمی به همه یاوه گویان داد

فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: در ۲۹ ماه فعالیت خودم در استان کرمان با تمام غمی که از فراق حاج قاسم داشتم بدون حاشیه و با توجه به رسالتی که فرماندهی بر دوشم گذاشت بود خدمت کردم و خودم را نوکر مردم می‌دانم.

وی با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰ هزار بسته معیشتی در سال‌های کرونایی بین نیازمندان و آسیبدیدگان از کرونا در استان کرمان توزیع شد، گفت: در امنیت پایدار در استان و مرزهای شرق کشور تلاش کردیم و امروز رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله کرمان در مرزها خدمت می‌کنند.

سردار معروفی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی را با بسیج می‌توان ساری و جاری کرد، افزود: پیش‌بینی حضور ۵۰۰ موکب و ۵۰۰ هزار زائر از خارج از استان در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در استان کرمان شده است.

انتهای پیام/۵۱۱/

 




معاون سازمان بسیج: حاج قاسم با بسیج مستضعفین جبهه مقاومت را تشکیل داد

منبع: تسنــیم
? معاون سازمان بسیج: حاج قاسم با بسیج مستضعفین جبهه مقاومت را تشکیل داد