مطهری: سوپر جام در ایران ارزش واقعی ندارد

سرمربی نساجی گفت: تنها حسرت من این است، که تماشاگران در بازی با استقلال نیستند. دوست داشتم هواداران نساجی بیایند و از بازی لذت ببرند. به گزارش فت فتو، حمید مطهری، سرمربی نساجی مازندران سه‌شنبه شب در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل استقلال تهران در چارچوب دیدار سوپرجام فوتبال ایران اظهار کرد: قبل […]

سرمربی نساجی گفت: تنها حسرت من این است، که تماشاگران در بازی با استقلال نیستند. دوست داشتم هواداران نساجی بیایند و از بازی لذت ببرند.

به گزارش فت فتو، حمید مطهری، سرمربی نساجی مازندران سه‌شنبه شب در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل استقلال تهران در چارچوب دیدار سوپرجام فوتبال ایران اظهار کرد: قبل از هر چیز، از هیات فوتبال استان کرمان، مسوولان و عزیزان‌مان در باشگاه مس کرمان تشکر می‌کنم که این فضا را مهیا کردند که سوپرجام را برگزار کنیم.

وی افزود: این بازی سختی برای هر دو تیم است. ما هفته قبل، بازی خود را واگذار کردیم اما یک تیم هستیم و خود را ریکاوری کردیم و آماده این بازی هستیم. امیدوارم یک بازی خوب و تاکتیکی‌  ببینیم و مسائل حاشیه‌ای نداشته و مسائل فنی داشته باشد.

سرمربی نساجی مازندران تنها حسرت من این است، که تماشاگران در این بازی نیستند. دوست داشتم هواداران نساجی بیایند و از بازی لذت ببرند. چرا سوپر جام ارزش واقعی را در فوتبال ایران ندارد و نحوه برگزاری‌اش را می‌بینید. امیدوارم ارزش سوپرجام مورد توجه قرار بگیرد.

او درباره شرایط تیمش خاطرنشان کرد: در لیگ پیش می‌آید که شما روز بد داشته باشید. در بازی قبلی لیگ، توپی که منجر به گل شد، به خاطر اشتباه داوری بود و شیرازه تیم را از هم پاشید. ما همیشه نشان دادیم یک تیم خوب هستیم. کار تیمی حرف اول را می‌زند و ما برای بازی سوپرجام آماده هستیم.

مطهری درباره محل برگزاری دیدار سوپرجام اظهار کرد:‌ بحث هتل بود که تیم در نهایت توانست یک هتل خوب بگیرد. این‌جا خیلی خوب است و شرایط خوبی داریم و از باشگاه نساجی و مسوولان شهر کرمان تشکر می‌کنم. سعی می‌کنیم نگاه‌مان حرفه‌ای باشد.

او درباره محروم و مصدوم تیمش گفت:‌ هفته پیش بازیکنان با سرماخوردگی مواجه شدند و شرایط خوبی نداشتیم اما بازیکنان در حال حاضر شرایط خوبی دارند.

انتهای پیام




مطهری: سوپر جام در ایران ارزش واقعی ندارد

منبع: ایـسنا
? مطهری: سوپر جام در ایران ارزش واقعی ندارد