مطهری: سوپرجام در فوتبال ما ارزش واقعی‌اش را ندارد/ امیدوارم بازی با استقلال بی‌حاشیه باشد

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: امیدوارم در بازی فردا مقابل استقلال شاهد یک بازی تاکتیکی، خوب و بدون حاشیه باشیم. به گزارش فت فتو از کرمان، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار نساجی و استقلال اظهار داشت: من هم واقعا بخاطر احترام به خبرنگاران به این نشست خبری آمدم. با وجود اینکه جلسه […]


سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: امیدوارم در بازی فردا مقابل استقلال شاهد یک بازی تاکتیکی، خوب و بدون حاشیه باشیم.

به گزارش فت فتو از کرمان، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار نساجی و استقلال اظهار داشت: من هم واقعا بخاطر احترام به خبرنگاران به این نشست خبری آمدم. با وجود اینکه جلسه داشتم وظیفه‌ام بود بیایم، زیرا همیشه سعی کردم ارتباط خوبی با اصحاب رسانه داشته باشم. قبل از هر چیزی از میزبانی هیات فوتبال کرمان، مسئولان و مدیران باشگاه مس کرمان تشکر می‌کنم که شرایط را فراهم کردند تا بازی در این شهر برگزار شود. 

وی افزود: واقعا بازی سختی برای هر دو تیم است. هفته قبل بازی را واگذار کردیم و به معنای واقعی یک تیم هستیم‌. امروز هم خودمان را به خوبی ریکاوری کردیم. خودمان را به خوبی ریکاوری و بازسازی کردیم. روز گذشته هم آخرین جلسه تاکتیکی ما بود. بچه‌ها خیلی متعهدانه کارشان را پیش می برند و امیدوارم فردا بازی تاکتیکی و خیلی خوبی را ببینیم که حاشیه نداشته باشد‌.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: بیشتر باید مسائل فنی داشته باشد تا تماشاگران لذت ببرند. تنها افسوس من هم این است این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. واقعا دوست داشتم تماشاگران عزیزمان و هواداران خوب نساجی می‌توانستند بیایند و از این بازی لذت ببرند.

مطهری عنوان کرد: خود من هنوز نمی‌توانم باور کنم چرا سوپرجام ارزش واقعی را در فوتبال ایران ندارد. مدل برگزاری و نکات دیگرش را می‌بینید. امیدوارم این بازی در شأن نامش و به بزرگی سوپرجام باشد تا قهرمان قهرمانان به خوبی تعیین شود.

وی درمورد اینکه نساجی پس از یک باخت بد به مصاف استقلال می‌رود و آیا مانند گذشته توانسته تیمش را به خوبی پس از یک باخت ریکاوری کند، گفت: بله‌. در لیگ پیش می‌آید برخی مواقع روز بد داشته باشید. در دیدار قبلی هم دیدید روی توپی که منجر به اشتباه گل حریف شد، داور اشتباه کرد. اوت برای ما بود و آن گل شکل و شیرازه تیم مرا به هم ریخت. 

سرمربی نساجی اضافه کرد: ضمن اینکه یک بازیکن ما نیز خیلی زود اخراج شد. به همین دلیل مدل بازی از شرایط تاکتیکی و حالت خاص خودش خارج شد ولی باز هم با وجود ۱۰ نفره بودن بچه‌های ما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردند. خیلی نمی‌خواهم به آن بازی بپردازم اما همیشه نشان داده‌ایم یک تیم خوب هستیم و کار تیمی حرف اول را در نساجی می‌زند. بچه‌های من همه جوره خودشان را برای بازی فردا آماده کرده‌اند.

مطهری درمورد اینکه آیا از ابتدا موافق برگزاری سوپرجام در کرمان بودند زیرا بحث انتخاب هتل برای نساجی حواشی زیادی ایجاد کرد و حتی گفته شد استقلال دو هتل گرفته است، عنوان کرد: خوشبختانه بحث هتل حل شد و تیم ما توانست هتل خیلی خوبی بگیرد. این بابت نگرانی نداریم اما همیشه از میزبانی کرمان استقبال کردم و این انتخاب را به فال نیک می‌گیرم. خیلی هم خوب است و هیچ مشکلی با این موضوع نداریم. حاضر بودیم همه جا بازی کنیم‌.

وی افزود: شرایط ما و هتل‌مان خوب است. از باشگاه ممنون هستم و از مسئولان کرمان تشکر کردم. مشکلی نداریم و کارمان را جلو می‌بریم. سعی می‌کنیم حرفه‌ای باشیم و نگاه‌مان هم حرفه‌ای باشد. باید تمرکزمان روی فوتبال باشد.

سرمربی نساجی درمورد آنفولانزا گرفتن برخی بازیکنان این تیم قبل از دیدار با آلومینیوم و اینکه آیا آن‌ها به بازی فردا می‌رسند، گفت: هفته قبل این مشکل گریبانگیر بچه‌ها شد و بازیکنانم انرژی بدی را از دست دادند. واقعا شرایط خوبی نداشتیم اما خدا را شکر از این موضوع گذر کردیم و برای بازی فردا بچه‌ها خوب هستند.

در پایان این نشست خبری مهدی یکتا، مدیر رسانه‌ای تیم نساجی با اشاره به غیبت سرمربی استقلال در نشست خبری، گفت: مسئولان روابط عمومی سازمان لیگ اینجا هستند. خواهش می‌کنم روی نشست‌های خبری قاطعیت و جدیت لازم را به خرج بدهند تا همه سرمربیان به احترام رسانه در نشست خبری حضور پیدا کنند. برخی سرمربیان به هر دلیلی که غیر منطقی هم هست حضور پیدا نمی‌کنند اما اینکه با هیچ برخوردی مواجه نشده و از قضا تشویق هم می‌شوند، جای سوال دارد.

پایان پیام/





مطهری: سوپرجام در فوتبال ما ارزش واقعی‌اش را ندارد/ امیدوارم بازی با استقلال بی‌حاشیه باشد

منبع: فــارس
? مطهری: سوپرجام در فوتبال ما ارزش واقعی‌اش را ندارد/ امیدوارم بازی با استقلال بی‌حاشیه باشد