مطهری: به بازیکنانم گفتم که امروز باید گلادیاتور باشند

سرمربی نساجی می‌گوید با برنامه توانستند گل‌گهر را شکست دهند. به گزارش فت فتو، نساجی امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال با یک گل از سد گل‌گهر گذشت. حمید مطهری، سرمربی نساجی در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: درست است که امروز بازی را بردیم اما گل‌گهر تیم قابل احترامی […]

سرمربی نساجی می‌گوید با برنامه توانستند گل‌گهر را شکست دهند.

به گزارش فت فتو، نساجی امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال با یک گل از سد گل‌گهر گذشت. حمید مطهری، سرمربی نساجی در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: درست است که امروز بازی را بردیم اما گل‌گهر تیم قابل احترامی است. آن‌ها فوتبال خوبی هم از عمق و هم از کناره‌ها بازی می‌کنند. هر چی از وضعیت بازی گذشت و رو به آخر بازی رفتیم، دیدیم که گل‌گهر با تعویض‌هایی که داشت و آوردن بازیکنان بلند قامت، به دنبال رفتن به سراغ کانال‌های کناری است تا از ضربات سر کی‌روش، شاکری و باقی بازیکنانش استفاده کند.

او افزود: ما شکل بازی‌مان را تغییر دادیم و پنج دفاعه کردیم. با این کار توانستیم گل‌گهر را کنترل کنیم. روی ضربات ایستگاهی هم کار کرده بودیم و همانطور به گل رسیدیم. من در جلسه امروز به بازیکنانم گفته بودم که یازده گلادیاتور می‌خواهم چون امروز باید می‌جنگیدند. ۹ گلادیاتور هم روی نیمکت داشتیم. انگیزه بازیکنان ما امروز بسیار بالا بود و دست تک تکشان را می‌بوسم. شکل دفاعی امروزمان بسیار خوب بود و آن‌ها به خوبی جمع می‌شدند و شیفت‌های عرضی را فوق‌العاده انجام دادند که حاصلش این برد بود. به مردم مازندران و بازیکنانم تبریک می‌گویم.

سرمربی نساجی ادامه داد: باز اشاره می‌کنم که تیم آقای قلعه‌نویی الکی صدرنشین لیگ نبوده و جزو بهترین تیم‌های لیگ است. به تیم گل‌گهر هم خسته نباشید می‌گویم.

انتهای پیام




مطهری: به بازیکنانم گفتم که امروز باید گلادیاتور باشند

منبع: ایـسنا
? مطهری: به بازیکنانم گفتم که امروز باید گلادیاتور باشند