مشکلی در تأمین آرد نانوایی‌های رفسنجان نداریم/تولید روزانه ۲۰۰ تن آرد در تنها کارخانه شهرستان

سرپرست فرمانداری رفسنجان با بیان اینکه روزانه ۲۰۰ تن آرد در کارخانه آرد رفسنجان تولید می‌شود، گفت: با توجه به مصرف ۸۷ تنی آرد در نانوایی‌های رفسنجان در روز، مشکلی در تأمین آرد شهرستان نداریم. به گزارش فت فتو از رفسنجان،  رضامُشکی عصر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه تولید آرد در شهرک صنعتی رفسنجان […]


سرپرست فرمانداری رفسنجان با بیان اینکه روزانه ۲۰۰ تن آرد در کارخانه آرد رفسنجان تولید می‌شود، گفت: با توجه به مصرف ۸۷ تنی آرد در نانوایی‌های رفسنجان در روز، مشکلی در تأمین آرد شهرستان نداریم.

به گزارش فت فتو از رفسنجان،  رضامُشکی عصر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه تولید آرد در شهرک صنعتی رفسنجان با اشاره به فعالیت۳۸۰ واحد نانوایی در شهرستان اظهار کرد: این واحدها روزانه ۸۷ تن آرد مصرف می‌کنند.

سرپرست فرمانداری رفنسجان عنوان کرد: تنها کارخانه آرد رفسنجان، گندم مورد نیاز را از شهرستان‌های استان و استان‌های مجاور تهیه می‌کند و ماهانه ۲۴۰۰ تن آرد در نانوایی‌ها توزیع می‌شود که تاکنون مشکلی در تأمین سهمیه آرد نانوایی‌ها در شهرستان نداشتیم.

وی از بازدید و نظارت روزانه توسط ۶ تیم ۱۳ نفره، از نانوایی‌های شهر و روستاها خبر داد و گفت: از ۲۷ اردیبهشت تا کنون پرونده تخلف ۲۹ واحد نانوایی به تعزیرات ارسال شده است که تخلفاتی شامل تعطیلی غیر مجاز، توزیع خارج از شبکه آرد، کم‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی داشتند.

علی احمدیان مدیرعامل کارخانه آرد رفسنجان خاطرنشان کرد: گندم مورد نیاز این کارخانه از شهرستان‌های استان و یا از بندرعباس و چابهار تأمین می‌شود

وی اضافه کرد: روزانه در این کارخانه بیش از ۲۰۰ تن آرد تولید و ۸۷ تن روانه بازار داخلی شهرستان و مازاد آن به کرمان، زرند، شهربابک و انار ارسال می‌شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب





مشکلی در تأمین آرد نانوایی‌های رفسنجان نداریم/تولید روزانه ۲۰۰ تن آرد در تنها کارخانه شهرستان

منبع: فــارس
? مشکلی در تأمین آرد نانوایی‌های رفسنجان نداریم/تولید روزانه ۲۰۰ تن آرد در تنها کارخانه شهرستان