مشخص شدن ۷ تیم با سه مهمان ناخوانده/ استقلال فعلا اسیر شده است!

تکلیف تیم های راه یافته به یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در حالی مشخص شد که دیدار استقلال و پیکان به دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی آبی‌پوشان به تعویق افتاد. به گزارش فت فتو، رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از روز گذشته در حالی آغاز شد که برد […]

تکلیف تیم های راه یافته به یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در حالی مشخص شد که دیدار استقلال و پیکان به دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی آبی‌پوشان به تعویق افتاد.

به گزارش فت فتو، رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از روز گذشته در حالی آغاز شد که برد سه بر یک نساجی مازندران مقابل گل گهر سیرجان شروع شگفتی‌های این مرحله بود.

شکست شاگردان امیر قلعه نویی مقابل نماینده فوتبال مازندران باعث شد تا پر افتخارترین مربی ایرانی از تکرار کسب جام حذفی باز مانده و امیدهای خود را در لیگ برتر دنبال کند.

شگفتی رقابت‌های لیگ برتر با برد پر گل خیبر خرم آباد مقابل صنعت نفت آبادان همراه بود. نماینده خطه لرستان که در رقابت‌های لیگ دسته اول فصل جاری نیز نتایج خوبی کسب کرده است مقابل نفت آبادان که با مشکلات فراوان مالی دست و پنجه نرم می‌کند نتیجه فوق‌العاده پنج بر یک را کسب کرد تا آبادانی‌ها در روز اعتصاب بازیکنان خود با شکستی تلخ روبرو شوند.

ادامه این رقابت‌ها با بازی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان همراه بود. برد سه بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی در اصفهان با دبل مهدی عبدی و گلزنی وحید امیری رقم خورد تا قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر برای کسب این جام هم خط و نشان بکشد.

مشخص شدن ۷ تیم با سه مهمان ناخوانده/ استقلال فعلا اسیر شده است!

برد آلومینیوم اراک مقابل سپاهان اصفهان در ضربات پنالتی نیز نشان داد محرم نویدکیا همچنان تصمیمی برای دادن شوک به بازیکنان گران قیمت خود ندارد.

مس کرمان دیگر تیم دسته اولی فوتبال کشور نیز موفق شد قهرمان فصل گذشته جام حذفی را در ضربات پنالتی شکست دهد. فولاد که به عنوان قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد مقابل مس کرمان تن به تساوی یک – یک داد اما در ضیافت پنالتی‌ها شکست خورد تا از دور رقابت‌ها کنار برود.

بدون شک بزرگترین شگفتی با برد دو بر یک خلیج فارس ماهشهر مقابل نفت مسجد سلیمان اتفاق افتاد.

مس رفسنجان نیز با تک گل خود در وقت‌های اضافه قانونی این دیدار از سد پدیده عبور کرد تا هفتمین تیم راه یافته به مرحله بعدی این رقابت‌ها شود.

شیوع ویروس کرونا در اردوی استقلال تهران باعث لغو بازی با پیکان تهران شد تا تکلیف آخرین تیم برای صعود به یک چهارم نهایی به زمان دیگری موکول شود.

مشخص شدن ۷ تیم با سه مهمان ناخوانده/ استقلال فعلا اسیر شده است!

نتایج بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور به شرح زیر است:

* مس رفسنجان یک – پدیده مشهد صفر
* نساجی مازندران ۳ – گل گهر سیرجان یک
* نفت مسجد سلیمان یک – خلیج فارس ماهشهر ۲
‌* خیبر خرم آباد ۵ – صنعت نفت آبادان یک
* آلومینیوم اراک یک (۴) – سپاهان اصفهان یک (۵)
* مس کرمان یک (۵) – فولاد خوزستان یک (۴)
* ذوب آهن صفر – پرسپولیس ۳
* استقلال تهران – پیکان تهران؛ لغو شد

کد خبر ۵۴۰۳۱۵۹


مهدی مرتضویان




مشخص شدن ۷ تیم با سه مهمان ناخوانده/ استقلال فعلا اسیر شده است!

منبع: مــهر
? مشخص شدن ۷ تیم با سه مهمان ناخوانده/ استقلال فعلا اسیر شده است!